Hallottál már a Bilou testpermetekről?

Sziasztok! Nemrég rábukkantam az imádott fürdőhabjaim testpermet változatára. Ma azt fogom tesztelni, hogy a testpermetek is épp olyan jó minőségűek-e, valamint, hogy megérik-e az árukat. Ha kíváncsi vagy az első benyomásaimra, akkor tarts velem!

A most megjelent testpermet sorozat 3 terméket tartalmaz, amelyek közül én 2-őt fogok kipróbálni.

ttrrth.jpg

Amint megláttam a polcon sorakozó testpermeteket, nem volt nehéz eldönteni, hogy melyik az az egy, amelyik velem haza megy. Haza érve elfogott a deja vu érzés, amint a finom fánk nevezetű terméket, amely édes illatfelhőt hagyva maga után távozott a palackból, a bőrömre került. Az illat intenzitását felfedezvén, rájöttem, hogy az, egy az egyben megegyezik a fürdőhabéval. Nem következett be, amitől féltem, hogy az idő elteltével eltűnik a bőrön érzékelhető finom illat. A termék előállítása során ismét figyeltek arra, hogy az ne tartalmazzon hozzáadott alkoholt, és teljes mértékben Vegán legyen. A termék egy 2 az 1-ben változat, hiszen amellett, hogy finom az illata a bőrön, értékes hozzávalókkal táplálja, ápolja, amitől az pihe puha lesz. Be kell, valljam, hogy, amikor először használtam kissé szokatlan érzés volt a bőrön, de miután utána olvastam kiderült, hogy valójában miért is. Egy 2 az 1-ben dezodor-effektet tartalmaz. Ami gyakorlatilag egy speciális hatóanyag-kombináció, ami egy enyhén ápoló dezodorhatást eredményez. Ebből következik, hogy dezodorként is alkalmazható. Először kissé ragadó érzetet ad a bőrön, de egy kis idő múlva, amint a termék megszárad, ez szerencsére mér nem érzékelhető.

Egyetértek azzal az állítással, miszerint „a finom fánk és a gyümölcsös eper rendkívüli illatai édessé teszik a napunkat” (Pontosabban az illatunkat :D)

dscn2124ffd.jpg

A következő változat a Fizzy Berry változat. Ami arról kapta az elnevezését, hogy az illata a Bogyós gyümölcsös szénsavas limonádééra emlékeztet. Benne épp úgy megtalálhatóak a jótékony hatású hozzávalók, mint az „ikertestvérében”, és a bőrön is ugyan azt az érzést nyújtja, mégis úgy érzem, hogy ez a termék egyfajta csalódás számomra. Nemrég alkalmam volt kipróbálni ennek a bogyós limonádés terméknek a fürdőhab változatát és annál sokkal intenzívebben volt fellelhető a hátrahagyott illatfelhő. De ezen kívül összességében elégedett vagyok a termékkel, és előszeretettel használom.

dscn2123g.jpg

Imádom mindkettő csomagolását, mert egyszerűen az aranyos kivitelezés a polcomon megmosolyogtatja a napom. Tetszik a letisztult ám, mégis egy kis édes csajos csavart tartalmazó csomagolás.

Kellemes csalódások voltak számomra ezek a termékek, hiszen nem voltam biztos benne, hogy testpermet létükre mennyire adják vissza a 2 az 1-ben hatást. Összességében elégedett vagyok velük, és ajánlom a kipróbálásukat.

Köszönöm, ha elolvastad, találkozunk legközelebb!

-Ölelés!

-KittiKém-