Őszi Lookbook - 2018 | KittiKém

Sziasztok! Szeptember elérkeztével az őszi időjárás is az ajtónkon kopogtat, épp ezért úgy gondoltam, hogy egy lookbook formájában megosztom veletek a kedvenc őszi ruhadarabjaimat, amiket előszeretettel viselek ezen évszak során! Remélem, hogy tudok egy kis inspirációval szolgálni, és hogy velem tartotok! Kezdjük is!

 

dscn5703_853x1280.jpg

Az első outfittem, ami egy meleg garbóból, magasított derekú farmerból és egy egyszerű tornacipőből áll, a hidegebb napokon tökéletes választásnak bizonyul! Ugyanis ebben garantáltan nem fogunk fázni, pláne, ha még egy csinos ballonkabátot is társítunk a ruha összeállításunkhoz. Én ezúttal egy svájci sapkával és egy szerencsét hozó angyalhívó nyaklánccal vittem bele egy apró csavart, ami izgalmasabbá teszi az összképet. Szeretem az ilyen szentimentális darabokat, mint például ez az angyalhívó és hiszek abban, hogy valóban szerencsét is hoznak. A tolltartómban is tartok egy szerencsekövet vagy hívjuk inkább talizmánnak, amit még elsőben kaptam és azóta is kísér az utamon. Szerintem mindenkinek érdemes valamilyen ehhez hasonló tárgyat magánál tartania, hiszen mikor ne lenne szükségünk egy kis potya szerencsére.

dscn5725_853x1280.jpg

A következő szettet egyszerűsége és letisztultsága miatt szeretem nagyon. Úgy gondolom, hogy mivel nagyrészt alapdarabokból áll bárki könnyen újraalkothatja saját ruhadarabjaival. A gigantikus sál, amit sokan inkább terítőnek vagy piknikplédnek néznének nekem hatalmas kedvencem, hiszen még a legnagyobb hidegben is melegen tart, valamint a kockás mintája révén bármely outfitnek méltó kiegészítője lehet. Az ujjatlan kesztyűk, amiket viselek, pedig az ünnepekre emlékeztetnek, hiszen pár éve kaptam karácsonyra és azóta is előszeretettel használom. (Azt viszont be kell ismernem, hogy télen a mínuszokban nem a legjobb választás…)

dscn5763_1280x853.jpg

dscn5738_853x1280.jpg

Egy őszeleji otfit következik, ami a mostani még-még nyári időjárásban remek viselet lehet egy farmer vagy bőrdzseki kiegészítésében, amik arra az esetre igazán hasznosak, ha hangyányit lehűlne a levegő.  A szoknyával felidézhetjük a nyáron megélt kellemes pillanatokat és máris jobb kedvvel vághatunk neki a napunknak, miután belecsusszantunk a szalmatalpú sötétkék cipőnkbe. A hosszú ujjú crop top pedig egy kis mintát szolgáltatva dobja fel ezt a párosítást. Kiegészítőnek rose gold ékszereket választottam a mostani kedvencem ez a minimalista nyaklánc, ami egy optimális átmenetet képez a choker és a hosszabb láncú nyakláncok között, egyszerűen tökéletes.

dscn5770_1280x853.jpg

dscn5732_853x1280.jpg

Az őszben két dolgot szeretek a legjobban, a csodálatos színeket és a bőrdzsekit, ami az évek során ezen évszak elengedhetetlen kiegészítőjévé vált számomra. Épp ezért gondolom úgy, hogy ez az outfit maga a megtestesült őszi hangulat a mustárszínű ing és fekete bőrdzseki kombóval. Hasznos beszerezni egy hasonló darabot, hiszen bármilyen alkalomra kiválóan megállja a helyét! Egy blézerrel vagy fehér farmerrel elegánsak, míg egy fekete fejpánttal, bőrdzsekivel és tornacipővel vagányak lehetünk benne, érdemes kicsit kísérletezni, hogy megtaláljuk, melyik stílus tükrözi leginkább a személyiségünket!

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést, remélem hasznosnak találtad, ha igen akkor írd meg kommentben, hogy melyik outfit tetszett a legjobban vagy hogy neked melyek a ”must-have” darabjaid ősszel! Találkozunk legközelebb!

-Ölelés!

-Kittikém-

Címkék: lookbook