Könyvajánló - 2019 | KittiKém

2019-es kedvenc könyveim!

Mostanában csak úgy faltam a könyveket! Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de ha én találok egy olyan könyvet, ami olvastatja magát, akkor azt képtelen vagyok lerakni, képes vagyok akár hajnalig olvasni, hogy ne kelljen félbe hagynom, és azzal a kellemes érzéssel mehessek aludni, hogy „jee, ezt a könyvet is kivégeztem”! Ma pár ilyen, számomra kedves könyvet szeretnék megosztani veletek, ha Ti is valami izgalmas olvasnivalóra éheztek. Következzenek a legújabb kedvenceim!

Mini tipp: Mielőtt megvásárolnál egy könyvet, nézd meg, hogy nem tudod-e letölteni pdf formátumban, hiszen ezt a trükköt bevetve jelentős összegeket spórolhatunk. Ide kattintva megtalálhatod azt az oldalt, amit én használok.

Legyél Te is párizsi nő!

5 francia nő összeállt és lekörmölték az összes olyan kulisszatitkot, amikről eddig úgy gondoltunk, hogy az ikonikus „párizsi nők” veleszületett tulajdonságaik. Örömmel jelenthetem ki, hogy a látszólag erőfeszítés nélkül elért külső mögött kemény munka lakozik. Igenis odafigyelnek a részletekre és megdolgoznak azért a végeredményért, amit Mi (legalábbis én biztos) úgy csodálunk.  Pár érdekességet is megtudhatunk a gondolkodásukról, szokásaikról, sőt még a férfiak véleményéről is róluk! Nem utolsó sorban pedig fény derül arra, hogy a divat központjában: Párizsban mi nem kerülhet a francia nők gardróbjába és, melyek azok a darabok, amik viszont örök klasszikusnak számítanak. Túrakönyvnek sem utolsó, hiszen a legmenőbb kávézók, éttermek, ételek és italok listáját is tartalmazza.

dscn4471.JPG

Akkor szakítsunk!

A Szent Johanna Gimi után nem hittem volna, hogy bármelyik Leiner Laura könyv felülmúlhatja azt a könyvsorozatot, viszont tévednem kellett. Meg sem tudom számolni, hányszor törtem ki nevetésben a könyv olvasása során. A kedvenc kombinációmat tartalmazza: romantikus szál humoros csavarral. Egy szakítással kezdődik, viszont annak konkrét okát nem tudjuk meg. Szilveszterkor azonban érdekes fordulatot vesznek az események. Lia összefut az exével és kiderül, hogy egy „véletlen” folytán az egész estét együtt kell tölteniük, apránként felelevenednek a régi érzelmek, csak egy probléma van: mindkettőjük szervezett egy randit Szilveszterre, hogy a másikat féltékennyé tegye…

dscn4472.JPG

Girl Online 1-2

Penny izgalmas történetét ismerhetjük meg, amint félénk és ügyetlen lányból határozott nővé formálódik a blogja egy hirtelen New York-i utazás és egy titokzatos fiú, Noah hatására. Aki imádja azokat a történeteket, amelyek során amellett, hogy megcsapja a szereplőket a szerelem szele képesek észnél maradni és a saját céljaikat is szem előtt tartani, az nem fogja tudni letenni ezt a könyvet!

dscn4477.JPG

Hygge

Vigyük be otthonunkba az ikonikus dán életstílust és érezzük 100%-ig idillien magunkat! Ebben segít a következő könyv, ami nemcsak gyönyörű illusztrációkkal szemlélteti az apró lépéseket, amiket tehetünk, hogy jobb hangulatot teremtsünk az otthonunkban, de bemutatja azt is, hogy a dánok, hogy csinálják! Hogyan gondolkoznak, cselekednek, mit csinálnak másképp és mi az, amit elleshetünk tőlük. Lakberendezési katalógusnak is tökéletesen megállná a helyét, de ha jobban belemélyedünk, megtudjuk, hogy mennyivel többet rejt, mint pár szép kép és szimpla tipp.

dscn4484.JPG

Van egy ötletem! 99 lelkesítő gondolat – Oravecz Nóra

Oravecz Nóra Magyarország szerintem egyik legkiemelkedőbb Blogger, aki hosszas munkássága során minket is beavatott abba a bizonyos folyamatba, amely során saját maga hősévé vált és képes lett tömegeket megmozgatni a könyveivel, bejegyzéseivel és sugárzó személyiségével. Legutóbbi könyvében a Van egy Ötletem című írásában az énmárka építésének módjáról és fontosságáról ír nekünk.

A saját sztoriját is megosztja velünk, de sok más példaképpel együtt Dancsó Péter is megjelenik a könyvben és elmeséli, hogy miként indult a youtube karriere és hogyan építette énmárkáját lépésről-lépésre.

A 99 lelkesítő gondolat pedig minden napra ad nekünk egy kis energia és motivációlöketet, hogy könnyebben és mosollyal az arcunkon vegyük a ránk leselkedő kihívásokat. A legjobb benne, hogy mérete miatt mindig magunknál hordhatjuk, hiszen akár még a farzsebünkben is elfér!

dscn4483.JPG

Köszönöm, hogy elolvastátok ez a bejegyzést, találkozunk legközelebb is!

-Ölelés!

-KittiKém-