Tavaszi Lookbook - 2018

 Sziasztok! Mivel már javában tavaszt írunk és ezúttal az időjárás is jobbnak bizonyul, úgy gondoltam, hogy éppen itt az ideje, hogy ismét elővegyem a szekrényem mélyéről imádott tavaszi ruhadarabjaimat és egy Lookbook formájában megosszam veletek azokat a ruha összeállításokat és kiegészítőket, amelyeket én tavasszal előnyben részesítek. Tartsatok velem és ne felejtsétek el kommentben megírni, hogy Ti tavasszal mit hordotok a leggyakrabban vagy legszívesebben. :)

snapseed.jpg

Kezdjük is!

Az első outfittem egyik darabjával már tavaly is találkozhattatok a blogomon, ahol egyszerűen csak egy bőrnadrággal viseltem. Idén ellenben nem a bőrnadrág, hanem a bőrkabát szerelmese lettem.  A legtöbben a bőrkabátjukat a hűvös ősz után elrakják és megfeledkeznek arról, hogy mekkora hasznukra válhat tavasszal is. Én annak a gondolatnak híve vagyok, hogy a bőrkabát megfelelően kombinálva szinte egész évben hordható. Tavasszal is tökéletesen megállja a helyét- jó barátunk, a fekete bőrkabát, ám én ezúttal bőrkabát téren több színre vágytam, így ebben a gyönyörű pasztell rózsaszínben szereztem be! Az összeállításom többi darabja nagyrészt minimalista ám ez egy kis extra színcsavart ad az egésznek a színes bőrdzseki, ezzel az összhatást is felturbózva. A bőrkabát „feldobó” funkcióját alapdarabok viselésénél csodásan alkalmazhatjuk, egy farmer-póló kombó nagyszerű kiegészítője lehet a bőrdzseki, ami még egy sajátos textúrát is ad az összképnek.

img_3527_5000x3333.jpgimg_3535_5000x3333_1.jpgimg_3537_5000x3333_2.jpg

Mostanában a magasított derekú farmernadrágok igazán belopták magukat a szívembe, hiszen egyrészt nagyon kényelmesek (ami egyébként mindig az egyik fő szempont nálam) másrészt bármilyen has pólóval viselhetőek úgy, hogy nem mutatják a hasunkat vagy csak nagyon kis mértékben. Ezáltal máris elővehetjük kedvenc nyári has pólójainkat és egy magasított derekú nadrággal párosítva bátran viselhetjük már áprilisban is! Ezúttal egy szivárványszínű felsőt választottam, mert úgy gondoltam, hogy ez egy az egyben tavaszi hangulatot sugároz, ami engem mindig jó kedvre derít.

img_3509_5000x3333.jpgimg_3521_5000x3333.jpgimg_3514_5000x3333.jpg

A farmerkabátok, ingek, de egyre gyakrabban már a farmer szoknyák is a tavaszi viselet elmaradhatatlan kellékeivé váltak. Hiszen mindenhez passzolnak, sokrétűen variálhatóak és szinte bárhol beszerezhetjük őket. Aki valamilyen újdonságra vágyik farmerek terén, annak egy farmering beszerzését ajánlanám, hiszen garantáltan jó szolgálatot tesz majd az évek során. Én nyáron fehér nadrággal és cipővel szoktam hordani, ezúttal azonban egy fekete farmer és egy tornacipő mellett állapodtam meg, ami ismét egy kényelmes azonban sportos végeredmény képez. Kiegészítőként Rose Gold ékszereket viseltem, egy mini Rose Gold fülbevalót és órát valamint egy különleges chokert, amit még karácsonyra kaptam, azóta a ruha outfitjeim fontos darabjává vált. A tavaszi „hatást” ezúttal egy pasztellszínű sapkával igyekeztem elérni. Ez első látásra szerelem volt, amint megláttam a polcon, egyből beleszerettem. Jó döntés volt beszereznem, hiszen szinte a héten 7-ből 4 napot hordom!

snapseed.jpgimg_3499_5000x3333.jpgimg_3502_5000x3333.jpgimg_3503_3333x5000.jpg

Aki fent van instagrammon vagy pinteresten, az biztosan látta már ezt az úgynevezett pepita mintás őrületet, amint rengetegen pepita, vászon vagy trapéznadrágot hordanak. Én például @festyinstyle instagram oldalán bukkantam rá, és akkor, látván, hogy ő milyen sokrétűen variálja, és mennyi különböző összeállításban hordja, el is határoztam, hogy a közeljövőben lecsapok egy hasonló darabra. Nekem egy magasított derekú (micsoda meglepetés) változat található a gardróbomban, amit kedv szerint veszek fel fekete vagy esetenként fehér felsőkkel. A sapkák terén ez az év rendkívül sikeres, hiszen sikerült még egy olyan sapit beszereznem, amilyet már rég kinéztem magamnak. Legfőképp azért szerettem volna egy ilyet, mert a különböző online felületeken mindig láttam az jellegzetes, inspiráló francia nőkön, hogy mindig ilyet hordanak és kíváncsi voltam, hogy nekem is beválik-e? Végül kellemesen csalódtam és ez a sapka óriási kedvencemmé vált, már télen is. Biztos vagyok benne, hogy tavasszal is rengeteget lesz rajtam. Egyszerűsége miatt szinte mindenhez passzol és különös formájával képes feldobni egy-egy egyhangú ruha összeállítást is.

img_7504.JPGimg_7495.jpg

Az utolsó outfittel szerintem a farmerkedvelők tudnak a legjobban azonosulni, hiszen ismét farmernadrágba és egy farmerkabátba bújtam. Ezt egy egyszerű, de nagyszerű pólóval egészítettem ki, ami a retro „beütése” miatt nyerte el a tetszésemet. Ez az anyag nem világos vagy hófehér, hanem a régi idők emlékére bézs beütéssel rendelkezik, imádom!  Hogy parányit izgalmasabbá varázsoljam, az ujjait feltűrtem és az alját egy csomóba kötöttem, amitől egy has póló hatását kelti.

img_3592_5000x3333.jpgimg_3597_5000x3333.jpgimg_3591_5000x3333.jpg

Remélem tetszett ez a bejegyzés, és sikerült némi inspirációval szolgálnom! Írd meg kommentben a véleményed vagy hogy Te milyen darabokat hordasz szívesen az év ezen részén! Találkozunk legközelebb!

-Ölelés!

-KittiKém-

Címkék: lookbook