Márciusi Bullet Journalom

Sziasztok! Az év elkezdődével, úgy gondoltam, hogy a rendszerezést és tervezést tekintve valami újat próbálok ki. Már régebb óta hallottam a bullett journal nevezetű dologról, ami egy olyan rendszerezési napló/naptár, amit mi rajzolunk meg. Gondoltam, hogy én is kipróbálom, hiszen mindig is imádtam a To do listákat, a naptárkitöltést, színezgetést. (Főleg a mandalaszínezőket). Ezért bele is vágtam az elkészítésébe. Ma a március változatot szeretném nektek bemutatni, amiben egy tavaszi stílusú, hangulat képviselését próbáltam megvalósítani, hiszen lehet, hogy az idő még nem csatlakozik hozzám, de én már teljes erőbedobással készülök a tavaszra.

dscn3602.jpg

A Noteszem kezdetén lévő pár érdekesebb oldallal kezdeném. Ezek inspirációja Viszkok Fruzsi Bullet jurnalja volt, pontosabban a januári kiadás. Itt leginkább az éves áttekintésen van a hangsúly és 2017 legjobb pillanatain, könyvein, filmjein. A lapokat pár kaktusszal és apróbb növényekkel díszítettem. Hogy őszinte legyek, egy kisebb kihívást jelentett a formák minél precízebb megrajzolása, hiszen a rajzolás nem a legnagyobb az erősségem… Viszont összességében elégedett vagyok a végeredménnyel.

dscn3325.JPG

dscn3326.JPG

dscn3323_1.JPG

dscn3331.JPG

Most pedig következzen a tavaszi kiadás.

Itt egy-két bevezető tavaszi rajzzal kezdtem. Pinteresten láttam ezt az írógépet, és mivel annyira megtetszett, és mert elképesztően szeretem az írógépeket, úgy gondoltam, hogy adok neki egy próbát. Talán ez az egyik kedvenc oldalam a márciusi változatból, mert olyan színes és szerintem teljes mértékben tavaszi hangulatot sugároz.

dscn3602.jpg

dscn3604.JPG

dscn3606.JPG

Készítettem egy havi rálátást a hetekre, itt a lapokat pár rózsával és szalaggal díszítettem.

dscn3615.jpg

A heti oldalaknál leginkább az volt a célom, hogy egy viszonylag letisztult eredményt kapjak egy kis tavaszi „hangulattal”. Ezért pár epret, virágokat, esernyőt és apró ágakat rajzoltam. Véleményem szerint, ezek az apró változtatások remekül feldobhatnak, egy amúgy unalmas kinézetű felületet, és mellesleg igazán aranyosan is mutatnak.

dscn3624.JPG

dscn3623.JPG

dscn3625.JPG

dscn3631.JPG

dscn3637.JPG

dscn3632.JPG

dscn3641.JPG

dscn3640.JPG

dscn3638.JPG

Szerintem, akit érdekel a mindennapok előre megtervezése, szereti látni előre, hogy mikor fog ráérni, mit mikorra kell szerveznie, és kedveli a kreatív kikapcsolódást, annak bátran ajánlom egy saját produktív napló beiktatását. Ezt bármikor magunknál hordhatjuk és segít rendszerezettnek maradnunk a zsúfolt hétköznapok során is. Írhatunk bele lelkesítő idézeteket, hogy meghozzák a jókedvünket vagy produktivitásra ösztönözzenek minket. Természetesen mindenki saját személyisége és ízlése szerint dekorálhatja és tervezheti meg . A legjobb mégis az benne, hogy szabadjára engedhetjük a fantáziánkat  az elkészítése során.

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést, ha Te is írsz bullet journalt, akkor küldj nekem pár képet e-mailben vagy üzenetben, mert szívesen inspirálódnék mások alkotásaiból. Ha pedig nem, akkor remélem, hogy kedved kaptál és kipróbálod!

-Ölelés!

-KittiKém-