Aktuális Kedvenceim

Sziasztok! Az utóbbi hónapok során összegyűlt pár olyan termék, amit igazán megkedveltem és rendszeresen használtam a mindennapjaim során, ha kíváncsi vagy, hogy melyek ezek és szeretnél róluk még többet megtudni, akkor tarts velem!

35486010_1994786280837248_7796708356390912000_n.jpg

A hónap fénypontja a Rimmel Natural Bronzer elnevezésű bronzosítója, ami nélkül ki sem tettem a lábam a házból. Véleményem szerint ez egy tökéletes termék a népszerű nap barnította bőr elérésére, emellett több termék helyettesítésére is alkalmas. A kiszerelése igazán praktikus, hiszen nem foglal túl sok helyet, így akár a táskánkban is magunkkal cipelve a nap folyamán többször is bevetve alkalmazhatjuk.  Én ezért nem is szoktam pirosítót használni mellette, hiszen ez tökéletes helyette. Egy kis szempillaspirállal és korrektorral (esetleg aki vágyik egy kis csillogásra, annak egy kis highlighterrel) kombinálva, már készen is állunk a napra. Az összes termék közül, ennek a beszerzését ajánlanám a legjobban, mert egész évben úgy festhetünk tőle, mintha éppen egy nyaralásról tértünk volna haza. (Psszt! Én már 3-szor vásároltam újra!)

35522882_1994786274170582_3939949736013856768_n.jpg

Ha valami extrára vágysz vagy picit fel szeretnéd dobni a napod, akkor ehhez egy piros rúzs mindig jó támaszt nyújt! Válogass bátran és találd meg a te árnyalatod. Én ezt a Rimmel változatot használom, ami inkább egy ajakbalzsam érzetét idézheti fel bennünk miközben használjuk, hiszen olyan krémes és fényes, de ezzel ellenben valóban tartós is. Szerintem korrekt áron kapható, ha azt is figyelembe vesszük, hogy milyen jó minőségű. (Azt hiszem 1600Ft) Ez egyébként a Kate Moss kollekció egyik darabja.

Mini Tipp: Ha valami visszafogottabb rúzsra vágysz, akkor bátran nézd át a kollekció többi tagját is, hiszen egészen a korallostól a rózsaszín árnyalatokig mindent megtalálhatsz. A nude-ok kedvelőinek  a Rock’n Roll Nude vagy a Boho Nude árnyalatokat ajánlom, a rózsaszínes irányban még nem próbáltam ki a termékeket, de amint ez megtörténik meg fogom osztani veletek a tapasztalataimat velük kapcsolatban.

img_3425_5000x3333.jpg

img_3419_5000x3333.jpg

img_3446_5000x3333.jpg

Már régebb óta szemezgettem az egyik kedvenc youtuberem Zoella termékeivel, de mivel azt hittem, hogy Magyarországon nem kaphatóak, ezért le is tettem az ötletről, hogy akár online megvásároljam őket. Képzelhetitek milyen izgatott lettem, amikor megláttam, hogy a Marionnaudban (ami azt hiszem az Auchanban található, legalábbis Budaörsön, ahol ezt a terméket vásároltam) is árulják. Egy kellemes csalódás volt ez a kézkrém, hiszen nem feltétlenül ilyenre számítottam. Valamiért úgy képzeltem el, hogy cukorkás, édes illata lesz, de inkább egy rétre emlékeztet, ahol frissen nyílnak a virágok. Én este lefekvés előtt ezzel szoktam bekrémezni a kezemet, hiszen halálian hidratál és gyorsan be is szívódik. Olyan különleges számomra ez a termék, hogy mindig spórolok vele, hogy több maradjon és lassabban fogyjon.

img_3454_5000x3333_1.jpg

Nemrég elhatároztam magam, hogy nagyobb hangsúlyt fordítok a hajam ápolására. 3 termék nagy segítségemre volt ebben. Egyrészt egy hajolaj, amit hajmosás után közvetlenül majd hajszárítás után ismét felviszek a hajvégeimre továbbá olyan alkalmakkor, amikor száraznak vagy töredezettnek érzem a fürtjeimet. Nagyon megszerettem a fantasztikus illatú Gliss Kur sampont és balzsamot, amik hajszárítás után mint egy illatfelhő áradnak a hajamból. Kétségtelen, hogy ezeket vagy egy ikertestvérüket be fogom szerezni a jövőben.

img_3469_5000x3333.jpg

img_3466_5000x3333.jpg

A L’occitane termékeit korábban még sosem próbáltam, csak a kézkrémeikről halottam. De úgy hozta a sors, hogy pár hónapja betévedtem a boltjukba és úgy gondoltam, hogy teszek a márkával egy próbát és kipróbálok egy teszter csomagot, ami a magyar divat blogger, Festy együttműködésével készült. A termékek az aqua nevet viselik és különösebb illatuk ugyan nincs, viszont frissítő hatásuk nagymértékben érzékelhető bevetés közben. Esténként szoktam az arctisztító gélt használni és ezt a szérummal folytatni, reggelente pedig a krémekkel hidratálom a bőröm és egy kellemes alapot biztosítok a sminkemnek.

35515726_1994786267503916_8850345627456897024_n.jpg

Végül, de nem utolsó sorban pedig egy számomra újdonságról lesz szó, ami egy szempillantás alatt nagy kedvencemmé vált. Ez egy „arctisztító gépezet”, amit még karácsonyi ajándékkánt kaptam, de még mindig nem ismertem ki teljesen. Különböző fejek segítségével és egy kis arcradír vagy arctisztító géllel távolíja el az elhalt hámsejteket, szennyeződéseket. Ezt mindig beágyazom a „me time rutinomba” és maximálisan elégedett vagyok a frissítő hatásával. Ha jól tudom, akkor még ahhoz is hozzásegíthet, hogy ne alakuljanak ki újabb pattanások. Aki szeretne kicsit jobban elmélyülni az arcápolásban vagy gyakran érzi úgy, hogy nem tisztítja meg kellőképpen arcbőrét, annak érdemes lehet egy ilyen beszerzése.

img_3476_5000x3333.jpg

img_3477_5000x3333.jpg

img_3478_5000x3333.jpg

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést, írd meg kommentben a véleményed vagy hogy miről olvasnál szívesen a jövőben!

-Ölelés!

-KittiKém-

<a href="https://www.bloglovin.com/blog/18853065/?claim=2ebp7wpdbsd">Follow my blog with Bloglovin</a>