Viszkok Fruzsi kedvencei és mostmár az enyéim is!

Sziasztok!

Nemrég a Rossmannban járva rábukkantam a Viszkok Fruzsi kedvencei elnevezésű neszeszerre, ami a szerintem már sokak számára ismert, Viszkok Fruzsi kedvenceit tartalmazza. Mivel már sokat hallottam a neszeszerről, és kíváncsi voltam a tartalmára, ezért elhatároztam, hogy én is beszerzem és letesztelem. Tarts velem, ha kíváncsi vagy az első benyomásomra a tartalmával kapcsolatban.

dscn2515.JPG

dscn2443.JPG

A neszeszerben megtalálható legnagyobb termék egy szemhéjpúder paletta, ami egyben az én személyes kedvencem is. A nude, natúr színektől kezdve a sötétebb füstös árnyalatokig találhatunk benne szemhéjpúdereket. Én a legvilágosabb színeket suliba szoktam hordani, mert egy szép egyenletes hatást keltenek a szemhéjon, így a hétköznapok során tökéletesnek bizonyulnak. A sötétebb színek ideálisak azok számára, akik egy füstös matt illetve csillogós sminket szeretnének elkészíteni vagy csak egy kicsivel több definíciót szeretnének adni a szemeiknek. Szerintem a neszeszeren kívül is érdemes beszerezni ezt a terméket, mert garantáltan jó szolgálatot tesz majd a mindennapok során, mellesleg viszonylag olcsón hozzá is juthatunk.

dscn2449.JPG

dscn2448.JPG

dscn2451_1.JPG

Ami miatt nagyon izgatott voltam, az egy folyékony ajakrúzs volt, hiszen ilyet még sosem használtam korábban. A Lovely Sweety lip kitet rejtette a neszeszer, és miután kipróbáltam, megértettem, hogy miért szerepel Fruzsi kedvencei között. A folyékony rúzs gyorsan megszárad, és valóban matt hatást érhetünk el vele. Egy kicsit élénkebb színnel rendelkezik, ezért szerintem akármilyen ünnepségre, rendezvényre remekül megállja a helyét. Viszont, ha az ujjainkkal az ajkunkon kicsit elkenjük, így világosítva, finomítva a színét, akármilyen pillanatban egy igazi telitalálat lehet. Az ajakkontúr ceruzát lehet a rúzs nélkül is használni, mivel ugyan az az árnyalat. Aki pedig inkább csillogó ajkakra vágyik az az ajakceruza használata után egy kis szájfény felkenésével már el is érheti a kívánt végeredményt.

dscn2456.JPG

dscn2461.JPG

Egy praktikus dolog is előbukkant a neszeszerből egy fésű-tükör formájában. Nekem korábban már volt egy ilyenem rózsaszín színűben, és mindig óriási hasznát vettem. Kis helyen is elfér, és szerintem érdemes egy ilyet tartani a táskánk egyik zsebében, vészhelyzet esetére. Hiszen sosem tudhatjuk mikor lesz rá szükségünk.

dscn2454.JPG

A RL de Young ajakbalzsamából én az epres változatot fogtam ki, de egyes neszeszerekben rágógumis változatok lapulnak. Ez a termék a különböző jótékony hatású összetevőivel pihe-puha ajkakat varázsol, mellesleg nagyon finom is. Egy enyhe barackos színt ad az ajkainknak, ebből következik, hogy ismét szuper választás a hétköznapok során.

dscn2453.JPG

Végül pedig az Essence Lash Princess szempillaspirállal zárnám, ami véleményem szerint gyönyörűen íveli és hosszítja pillákat, a kefére nem ragad rá a festék, így a szempilláink sem tapadnak össze a használatakor. Ha egy drámaibb hatás elérésére törekszünk, akkor csak annyi a dolgunk, hogy több rétegben vigyük fel a festéket és már „hercegnőként” érezve magunkat indulhatunk a dolgunkra.

dscn2053.JPG

dscn2055.JPG

Összességében én nagyon elégedett vagyok a neszeszer tartalmával és úgy érzem, hogy ezek a termékek nekem is nagy kedvenceim lesznek.

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést, találkozunk legközelebb!

-Ölelés!

-KittiKém-