Uncsi Sulis Cuccok...Feldobva! - 2018

Eleged van az unalmas füzetekből, táskákból és már előre irtózol a sulitól, akkor tarts velem, mert idén ismét következik egy Uncsi Sulis Cuccok Feldobva rész! Amikkel garantáltan jobb kedvvel vágsz bele az új iskolaszezonnak!

dscn4508.JPG

Ha meg szeretnéd nézni az előző sorozatokat, akkor Kattints Ide Ide és Ide!

Elsőnek egy egyszínű hátizsákot alakítottam át némi ragasztópisztoly, szalag, anyagdarab és olló segítségével. Csupán annyi dolgom volt, hogy az anyagdarabot méretre vágom, egy kicsit felesleg hagyásával, amit a felragasztásnál visszahajtottam, így egy letisztultabb végeredményt kapva. Ezt ragasztópisztollyal fixáltam, majd pár szalaggal zártam a táskám díszítését. Ezt könnyen megcsinálhatjátok a saját táskáitokkal, és az anyagdarab vagy szalagok választásánál szabadjára engedhetitek a fantáziátokat.

dscn4451.JPG

Két unalmasan egyszerű füzet is átalakításra került, amiket első lépésben egy vastagabb fehér papírral fedtem le és celluxszal fixáltam, majd bele is vágtam a nagy átalakításba, amihez csupán KÉT barkács elemre volt szükségem.

Amikre szükséged lesz:

-tempera vagy vízfesték

-filctollak

Az első füzetet egy kellően vizes ecset segítségével és némi vízfestékkel dekoráltam, majd a megszáradás után a színbombát, ami a borítójára került egy fehér lapból kivágott biléta koronázta. Az elkészítés során érdemes arra figyelni, hogy minden alkalommal, amikor új színt viszünk fel, alaposan mossuk ki az ecsetünket, így elkerülve a kellemetlen barnás árnyalatokat.

dscn4506.JPG

A második borító számomra egyértelműen a nyarat idézi a botanikus mintájával. Ezt némi tempera és vízfesték keveréke adna, amit egy vékonyabb ecsettel vittem fel, a már fehér lappal lefedett füzetemre. Amikor elkészültem a sötétebb árnyalatok felfestésével, következtek a világoszöld levelek, és végül az egész lezárása és megtestesítése képpen egy kis babarózsaszín „paca” találta meg méltó helyét az üresen hagyott területeken. Ennek az elkészítését élveztem talán a legjobban, mert nem kell túl precíznek lennünk a felfestés közben, hiszen az eredeti levelek sem azok.

dscn4501.JPG

dscn4503.JPG

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést, remélem tudtam némi inspirációval szolgálni, és hogy kipróbáljátok ezeket a DIY-ötleteket! Találkozunk legközelebb!

-Ölelés!

-KittiKém-

 

 

Címkék: diy