Októberi Bullet Journalom | KittiKém

Már csak egy nap és itt az október! Ami amellett, hogy egy újabb őszi hónap következik, azt is jelenti, hogy a Bullet Journalom ismét készen áll a bevetésre. Tartsatok velem, ha kíváncsiak vagytok a végeredményre!

De mi is ez valójában?  Listázó gyorsnaplózás esetleg felsorolós villámnapló? Valahogy így fordíthatjuk le a bullet journal(ing)-ot, mely valahol a tennivaló lista- és a részletekbe menő naplóírás között helyezkedik el. - Instyle Magazin

Ha választanom kéne, hogy melyik oldal a kedvencem, egészen biztos, hogy az alábbira esne a voksom! Imádom a vízfesték és filctoll kombinációját, hiszen egyszerű és gyors, mégis a végeredmény magáért beszél. Ennél a technikánál érdemes a motívumokat először ceruzával felrajzolni és csak ezután elkezdeni a festést, ilyenkor még bártan változtathatunk mintánkon, mégis van miből kiindulnunk. Majd a filctollal elvégezve a végső simításokat már készen is vagyunk.

dscn5776_1280x853.jpg

Te is szereted a „dekor celluxokat”? Akkor bátran használd fel őket a Bujod díszítéséhez, válogass össze különböző színkombinációkat, mintákat, majd egészítsd ki pár apró rajzzal a napjaidat. Én is így tettem, fehér pettyes gombákkal, színes levelekkel és a Halloweeni időszakot idéző dísztökökkel dobtam fel az oldalakat.

dscn5779_1280x853.jpg

dscn5783_1280x853.jpg

dscn5790_1280x853.jpg

Összességében elégedett vagyok a végeredménnyel, szerintem sikerült az elképzelt őszi vonalat követnem, és ha van egy kis időtök, Ti se hagyjátok ki ezt a szuper kikapcsolódást, amit a bullet journal megrajzolása nyújt! (én a kedvenc sorozatom nézése és egy habos forró csoki mellett szeretem a legjobban elkészíteni, nektek is ajánlom!) Legyen szép napotok! Ölelés!

-KittiKém

Címkék: diy