Egy beszélgetés Karin Dragossal!

Sziasztok! Mint már egy korábbi bejegyzésemben is említettem, nemrég lehetőségem volt találkozni Karin Dragossal, a youtube egyik kiemelkedő alakjával, akinek pár, engem régóta foglalkoztató kérdést is feltehettem. Ha kíváncsi vagy a Karinnal folytatott beszélgetésemre, akkor tarts velem!

Nagyon jó érzés volt, hogy minden kérdésemre őszintén, kedvesen és nyitottan válaszolt, így választ kaphattam arra, amire kíváncsi voltam vele kapcsolatban. Ezáltal nagy örömömre, egy kicsit jobban megismerhettem Karint, ami miatt nagyon hálás vagyok neki! :)

dscn2837.JPGdscn2833.JPG

img_3859.JPG

Honnan jött az ötlet, hogy elkezdesz videózni?

Az ötlet onnan jött, hogy én is néztem különféle beauty csatornákat és mivel nagyon megtetszett ez a világ, úgy döntöttem, hogy én is kipróbálom magam benne. Majd egy kis hezitálás után bele is vágtam.

Van mottód?

Mottóm nincs, ám felfogásom annál inkább, miszerint, aki mer, az nyer!

Mik a céljaid a közeljövőre nézve?

A közeljövőre nézve szeretném fejleszteni a csatornámat, illetve szeretnék még inkább minőségi tartalmat gyártani a követőimnek.

Hogyan jellemeznéd 3 szóval magad?

Megbízható, jólelkű és kitartó.

Mit adott neked a videózás, ami azelőtt nem volt jelen az életedben?

Rengeteg kedves embert, a követőimet. Ezen túl lehetőséget arra, hogy abból élhessek meg, amit a legjobban szeretek csinálni.

A munkád mennyire változtatta meg a baráti köröd összetételét?

Leginkább semennyire. Vagy ha megváltoztatta, akkor csak pozitív irányban, hiszen sok új és szuper embert ismerhettem meg a videózás által.

Ha lehetne egy kívánságod, mit kívánnál?

Azt kívánnám, hogy az összes szerettem egészségben éljen még nagyon sokáig.

A NYX Face Awards versenyét megnyerve Amerikába is kijutottál. Melyik a kedvenc emléked Los Angelesből?

Los Angelesből a legkedvesebb emlékem talán az óceánparton eltöltött délután. Annyira hangulatos volt és nagyon szupi volt Venice Beach.

Remélem, hogy Karinnak sikerül elérnie a kitűzött céljait, és, hogy sosem hagyja abba a videózást! Ebben nagyon sok sikert kívánok neki és kívánom, hogy sose felejtse el a mottóját, miszerint: aki mer az nyer! :)

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést, találkozunk legközelebb!

-Ölelés!

-KittiKém-