Mi van a strandtáskámban?

Sziasztok! Mivel nyáron szerintem gyakran előfordul, hogy strandra megyünk, ezért összegyűjtöttem nektek azokat a dolgokat, amik az én strandtáskámból sosem maradhatnak ki.

dscn1456.JPG

A pénztárcámat és a telefonomat nem fényképeztem le, de ezek is mindig megtalálhatóak a strandtáskámban.

Az első és egyben szerintem az egyik legfontosabb a bőrünk védelme a strandon. Épp ezért én mindig felszerelkezem egy naptejjel és egy nap ellen védelmet nyújtó ajakbalzsammal. Ami a képen látható azt a 2 az 1-ben terméket nemrég kezdtem el használni, és óriási kedvencemmé vált.

dscn1465.JPG

Nemcsak a bőrünk, hanem a szemünk védelme is lényeges, ebből kifolyólag a napszemüvegemet is bepakoltam a strandtáskámba. 

dscn1466.JPG

Ezt a napszemüvegemet is előszeretettel használom. :)

dscn1562.JPG

Már régebb óta megszállottam nyomoztam egy szalmakalap után, de valahogyan, egészen tavaly nyárig reménytelennek tűnt a helyzet. Sehogy sem találtam a fejemre tökéletesen illő kalapot, mert mindegyik túl nagy nagynak bizonyult és egy erősebb fuvallat pik-pakk elrepítette. De tavaly erre a fehér szalmakalapra bukkantam, amely az óta nyáron szinte hozzám nőtt! Imádom, hogy ezúttal nemcsak minden ruhámhoz illik, hanem a fejemre is passzol!
dscn1554.JPG

Aki nem szeretné, hogy a haja vizes legyen, az ne feledkezzen el a hajgumikról sem. Én nem ebből az okból szoktam magammal vinni őket, hanem azért, mert miután megszáradt a hajam utána szeretem egy copfba vagy kontyba fogni. A hajgumik mellől számomra elmaradhatatlan 2 az 1-ben fésű tükröm, amely a gubancok eltávolításában és az az után létrejövő frizura csekkolásában segít.

dscn1463.JPG

Szeretek a zsebkendő mellett úgynevezett "mattító" lapocskákat magammal vinni, mert kivel ne történne meg, hogy olajos lesz az arca a strandon. (Legalábbis velem ez gyakran előfordul). De mivel a drogériában sehol sem találtam ilyen "mattító lapocskákat" ezért készítettem magam. Egy zsebkendőt vágtam lapokra, majd a rétegeit szétválasztottam, így minden egyes lapocskából hármat kaptam. Szerintem ez egy egyszerű és gyors megoldás az ilyen helyzetekre, mellesleg sokkal olcsóbb is.

dscn1541.JPG

A strandon egyértelműen a fürdőruháról sem feledkezhetünk meg, az enyém a decatlonból van, szeretem a neon színeit, és szerintem nyárra tökéletesen megállja a helyét.

dscn1467.JPG

A fürdő ruhám fölé szeretek valamilyen strandos rövid ujjút felvenni. Az első számú kedvencem ez a dinnyés, mert szerintem csodás nyári hangulatot sugároz, és mivel kicsit átlátszó, ezért szerintem tökéletes a fürdőruha fölé, a strandra. A második kedvencem, még anyukám kiskori gardróbjából származik. A kis horgony és a kék fehér csíkok szerintem egy kalózos, vitorlázós közérzetet adnak, ami nekem nagyon tetszik. Egy fekete, magasított derekú rövidnadrággal szoktam hordani, elől betűrve, vagy egy csomót kötök rá és így egy kroppos hatást érek el.

dscn1555.JPG

dscn1556.JPG

Persze a törölközőről sem feledkezhetünk meg. Én imádom az óriási törölközőket, ezúttal egy narancssárgát vittem magammal, amivel ha bebugyolálom magam (létezik egyáltalán ilyen szó?), akkor garantáltan nem fázom.

dscn1468.JPGNekem mivel az egyik fülemre sajnos nem hallok, ezért nagyon fontos a másik fülem épsége. Ezért használok füldugót, ami neon rózsaszín színben pompázik. (Mellesleg illik a fürdőruhámhoz :) )

dscn1460.JPG

Egy táska kiszerelésű dezodor mindig megtalálja nálam a helyét. Szerintem igazán praktikus, és szükség esetén hasznos is!

dscn1461.JPG

A kedvenc száraz samponom mini kiszerelésben sosem maradhat otthon, akárcsak az előző praktikus, mellesleg illata cseresznyés, ami nálam egy óriási +pont.

dscn1462.JPG

A strandon töltött pillanatok megörökítése képpen a kamerám is mindig bekerül a strandtáskámba. Nagyon imádom, mert a képeket kis filmekre nyomtatja ki! :)

dscn1459.JPG

Így a végén eszembe jutott, hogy nagy valószínűséggel nem indulnék el a kézfertőtlenítőm nélkül, hiszen szerintem célszerű, ha mindig magamnál tartom, és rengeteget is használom. (A barátaim néha hipochondernek is neveznek miatta) :)

dscn1559.JPG

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést, találkozunk legközelebb, addig is jó strandolást, és nyarat kívánok!

-Ölelés!

-KittiKém-