Készülj el velem - Téli Kiadás!

Sziasztok!

Ma egy olyan bejegyzéssel készültem nektek, amilyenre még nem volt példa a blogon. Egy Lookbookot fogok készíteni és ezt kiegészítem egy nude sminkkel és fonott frizurával. Ha inspirációt, ötletet keresel, hogy télen mit hordj, milyen termékeket viselj és kíváncsi vagy az én személyes kedvenceimre, akkor tarts velem!

OUTFIT

Az outfitemmel kezdeném, amit az ikonikus francia nők inspiráltak. Egy egyszerű, kényelmes boyfriend farmerrel indítottam és ehhez egy Paris feliratú rövid ujjút és egy fekete edzőcipőt párosítottam. (milyen szerencse, hogy anyukámmal egy a lábméretünk…) Egy fekete vászon kiskabátot is felkaptam, amit a gombjai miatt nagyon megszerettem. Hogy egy kis színcsavart vigyek a nagyrészt fekete-fehér, kissé unalmas összeállításba, a körmeimet pirosra festettem.

Pszt! A piros rúzs az ehhez hasonló egyszerű outfitekhez tökéletesen megállja a helyét, hiszen kiegészíti, és kicsit izgalmasabbá teszi az összképet, aki szereti, bátran hordja.

dscn3496.JPG

dscn3483.JPG

dscn3493.JPG

SMINK

A sminkemben a korrektorral indítottam. Ezt a szám, orrom köré és a szemem alá vittem fel, hogy eltűntessem a sötét karikáimat és a bőröm pirosságát. Egy francia youtubertől azt a trükköt tanultam, hogy ne fedjük el az orrunk „tetejét” alapozóval vagy korrektorral (egy kis púderrel szabad) hiszen ez az arcunk „közepe”, ez a legszembetűnőbb. Ha esetleg kikukucskálnak a szeplőink vagy a fedetlen bőrünk, akkor egy sokkal természetesebb hatást érhetünk el, azt a látszatot keltve, hogy az arcunk többi részén is minimális a smink. Alapozót én nem használtam, mert nem éreztem szükségesnek viszont mostanában, egy barátnőm ajánlására elkezdtem kipróbálni a Maybelline Fit Me nevezetű alapozóját és nagyon megszerettem. Könnyen eldolgozható a bőrön, nem szárítja azt, természetes hatást érhetünk el vele, így az eddigiek alapján bárkinek bátran ajánlom.

dscn3401.JPG

dscn3405.JPG

dscn3400.JPG

dscn3374.JPG 

Kontúrozásra egy számomra viszonylag új terméket használtam, ami egy 2 az 1-ben kontúr és highlight stick. A highlightert a szemem alatti részre, a szám fölé és a belső szemzugomba vittem fel, így optikailag nagyobbá varázsolva a szememet. Ez a highlighter nem csillogós vagy fényes, hanem egyszerűen csak krémes állagú és jó szolgálatot tesz arra az esetre, ha ki szeretnénk emelni az arcunk egyes vonásait. A kontúrral folytattam, amit a fülem tetejének vonalában kezdtem el felvinni egészen az almácskákig, felvittem egy keveset a halántékomra és az állkapocshoz (fordított E alakot formálva), majd mindezt egy szivacs segítségével, ütögető mozdulatokkal dolgoztam el. Ha ecsetet használsz, akkor fel-le mozgatva dolgozd el a kontúr széleit. Ez a termék krémes állaga miatt könnyen felvihető és eldolgozható, viszont, a sminkszivaccsal, legyél óvatos, mert könnyen lehozhatja a felvitt terméket. (Aki szeretné, természetesen az ujjaival is eldolgozhatja a terméket)

dscn3380.JPG

img_5536.jpg

Következő lépésben felvittem egy kis púdert a T-zónámra és a szemeim alá, hogy fixáljam a korrektort és a kontúrt.

dscn3487.JPG

A pirosító sem maradhat el nálam, amit az almácskáimra és az arccsontomra vittem fel.

Egy jó praktika lehet, ha nem szeretnél pirosítót beszerezni, vagy nincs a közeledben/semmi kedved elmenni érte, akkor csak vedd elő az egyik kedvenc rúzsod (én a barackos színű ajakbalzsamomat szoktam használni, amivel ha utána kifestem a számat, akkor nagyszerűen passzol az almácskáimhoz) és ütögető mozdulatokkal dolgozd el azt az orcádon. Hidd el néha még jobban is mutat, mint egy pirosító.

dscn2453.JPG

A szememen egy bronzos kicsit „nude” hatást szerettem volna elérni, ezért barnás árnyalatokat használtam. Egy világos, bézs árnyalattal kezdtem. Ez szolgált alapnak, amire egy bronzosabb, barnás, matt szemhéjpúdert vittem fel a mélyítő vonalamba és a külső szemzugba. Ezt egy satírozó ecset segítségével dolgoztam el. Egy vékonyabb ecset segítségével még az alsó szempilláim tövéhez is vittem fel egy kis terméket, hogy a barnás szín mélyítse a tekintetemet. Pár rétegben szempillaspirált használtam és már el is készültem a szemsminkemmel.

A satírozásnál egy jó trükk lehet, hogyha precízek szeretnénk lenni például a szemfesték felvitelekor, akkor egészen az „aljánál/tövénél” fogjuk meg az ecsetet, viszont ha satírozunk és egy lágy hatás elérésére törekszünk, akkor a végénél.

dscn3361.JPG

dscn3433.JPG

dscn3451.JPGA szemöldökömet egy fixáló géllel formáztam.

dscn3387.JPG

A számon egy „Boho Nude” nevezetű rúzst vittem fel a Rimmeltől, ami egy kellemes árnyalatot ad az ajkaimnak és szerintem a mindennapok során kiválóan megállja a helyét egyszerűsége miatt. Ez tipikusan az a termék, ami bármilyen helyzetben szuperül jöhet, tükör nélkül is pár pillanat alatt alkalmazható, így hasznos, ha lapul egy ilyen valahol a táskánk mélyén...

dscn3406.JPG

dscn3409.JPG

El is készültem!

dscn3471.JPG

dscn3473.JPG

FRIZURA

A frizurám elkészítését ide kattintva tekintheted meg, ahol részletesen leírom a lépéseket. Nagyon szeretem, mert pár perc alatt kész, mégis úgy tűnhet mintha sok időt szántam volna rá. Egy hasznos megoldás lehet azokra a napokra, amikor már nem olyan friss a hajad mégis szeretnél vele valamit kezdeni a lehető legrövidebb időn belül.

dscn0636.JPG

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést, remélem sikerült egy kis inspirációval szolgálnom. Írd meg kommentben, hogy milyennek találtad a bejegyzést és, hogy legyen-e még ehhez hasonló?

Találkozunk legközelebb! ♥

-Ölelés!

-KittiKém-