5 divatos frizura "rádiókábel" hajgumikkal!

Sziasztok! A most nagy divattá vált, általam úgynevezett "rádiókábel" hajgumikat nemcsak egy féle képpen lehet alkalmazni. Ma 5 frizurát gyűjtöttem nektek össze, amik elkészítéséhez kulcsfontosságú hozzávalók az előzőleg említett hajgumik.

img_8493.JPG

1. Frizura

Az első frizura a siető emberek legjobb barátja lehet. Az elkészítése során csupán annyi a dolgod, hogy a hajad kifésülése után egy hajgumi segítségével a fejtetőn vagy a tarkódon rögzítsd a hajad egy hajgumival, majd elől egy kis hajlakkal fixálva azt, már el is készültél az egyszerű ám gyors séróddal.

dscn0988.JPG

dscn0989.JPG

2. Frizura

Ha már a gyorsaságot említettem, akkor a következő hajviselet nem igényel 1 percnél többet. (vagy még annyit sem). Csak fogd egy copfba a hajad, majd tekerd egy kontyba azt. Az egészet tökéletesen felvillanyozza a színes hajgumi, és ezt vagy az előzőt bevetve még kihúzhatunk egy pár napot hajmosás nélkül... :) (meg persze, még egy kis száraz samponnal).

dscn0978.JPG

dscn0979.JPG

3. Frizura

Ez sem lesz sokkal bonyolultabb, mint az fenti társai. Egy egyszerű hármas fonás bevetésével kreálj egy fonatot a fejed egyik oldalán, majd rögzítsd az egészet egy hajgumival, és voilà!

dscn0985.JPG

dscn0987.JPG

4. Frizura

Egy mélyebb oldalválasztékkal a tetszőleges oldalon haladva fogj egy nagyobb tincset, majd oszd három részre. Kezd el fonni, úgy, hogy csak a fejtetőn adsz hozzá hajtincseket, majd végigfonod. (én ennél e lépésnél egymás alá helyezve fontam, de szerintem a hagyományos fonás is épp olyan jól működik).Fogd a hajad arra az oldalra, amelyiken a tincset fontad és rögzítsd. Én még fontam egy kis tincset, hogy egy picit "bohémebbé" varázsoljam a frizura kinézetét. Utolsó lépésben még érdemes fellazítani a fonatokat, hogy nagyobbnak, dúsabbnak tűnjenek. (hogy nagyobb térhatást érhessünk el). 

dscn0967.JPG

dscn0968.JPG

dscn0971.JPG

dscn0974.JPG

dscn0977.JPG

5. Frizura

Az alábbi frizura lehet, hogy kissé bonyolultnak tűnhet (és bevallom, hogy nekem elsőre nem sikerült, csak több próbálkozás után) de szerintem a végeredményért bőven megéri akár többször nekifutamodni is. Valamint optimális lehet az számára, aki egy kis extrára vágyik, valami újat szeretne kipróbálni a loboncaival. Szóval először is kezd azzal, hogy középen elválasztod a hajad, majd mindkét oldalon fond körülbelül a fej közepéig a hajad, majd rögzítsd. Ha ezzel készen vagy, akkor gyakorlatilag le is tudtad a nehezét. Már csak be kell vetned a jól ismert "rádiókábel hajgumid és már be is gyűjtheted az elismerő pillantásokat!

dscn0995.JPG

dscn0996.JPG

dscn0999.JPG

Remélem, hogy hasznosnak találtátok a bejegyzés, és, hogy kipróbáljátok a frizurákat. Találkozunk legközelebb!

-Ölelés!

-KittiKém-