Készülj el velem! - Fesztivál

Hosszú idő elteltével, újra jelentkezem, méghozzá a készülj el velem sorozatom legújabb, fesztiválos kiadásával! Tartsatok velem!

Én ugyan nem megyek idén fesztiválra viszont úgy gondoltam, hogy ennek ellenére megkísérelem egy fesztivál szett összeállítását és az ahhoz tartozó smink elkészítését.

dscn4312_1280x853_1.jpg

Outfit

Az öltözködés során úgy gondoltam, hogy a 60–es éveket idéző hippies stílust közelítem meg hullámos hajjal és batikolt felsővel. A színes pólómhoz egy egyszerű magasított derekú fekete nadrágot párosítottam, ami egy kényelmes viseletet biztosít számunkra a nap folyamán. Ebből egy hosszú változatot is elpakolhatunk a táskánkba, hiszen estefelé könnyen hűvösre fordulhat az idő. Egy olyan csizmát választottam, ami kicsit még rusztikusabbá teszi az összhatást, amellett, hogy pár centis sarkával még egy kis plusz magasságot is ad.

dscn4300_853x1280.jpg

dscn4457.JPG

Apró praktika következik! Csomózd össze a hosszabb felsőidet egy hajgumi segítségével és ezt befordítva máris egy Crop Topot kapsz!

image4_2.jpeg

Táskának egy apró „fonott” táska mellett döntöttem, mert szerintem letisztultságával tökéletesen kiegészíti a kicsit vagányabb felsőt. Sok dolog ugyan nem fér el benne, de legalább az instagrammunkon majd jól mutat, ha egy hasonló darabbal csápolunk!

dscn4326_853x1280.jpg

(Akinek szükséges, az ne feledkezzen el egy praktikus hátizsákról sem)

Az outfittemből a hippiekre jellemző fejpántot kihagytam, mert úgy gondolom, hogy az már túlzás lett volna a sminkben megjelenő csillámok mellett.

Smink

A Sminkem részletes elkészítését az instagramon a @kittikemstyle oldalon találhatjátok meg egy rövid videóban, viszont úgy gondoltam, hogy pár képet a használt termékekről és természetesen a végeredményről ide is beszúrok.

dscn4397.JPG

dscn4399.JPG

dscn4402.JPG

c61ef02c-bfb2-484c-98bd-3d1305369588.JPG

fd282fed-7cc3-4e0b-ae8d-c4eb3392ceb9.JPG

Frizura

A hippies hullámaim titka a só spray! Ezt lefekvés előtt szimplán a hajamra fújom, majd egy rendetlen kontyba fogom, vagy esetleg befonom. Talán van igazság a gyakran emlegetett „szépítő alvás” kifejezésben, merthogy az előbbi lépéseket megtéve reggelre mindig gyönyörű tengerparti hullámokkal gazdagodom és a tudattal, hogy pár fonattal nem károsítottam a fürtjeimet, hiszen hő nélkül hullámosítottam be őket!

Nagyon szeretem az ilyen apró praktikákat, amik tökéletes alternatívaként szolgálhatnak azokra a napokra, amikor nem szeretnénk károsítani a loboncunkat vagy esetleg egy új módszert szeretnénk kipróbálni. (Persze azt is meg kell hagyni, hogy néha egyszerűen csak kényelmesebb így, hogy nem kell a hajszárítóval vagy hajsütővassal bajlódni, és az őszintét megvallva, ha éppen lusta vagyok, mindig ezekhez a megoldásokhoz folyamodom.)

dscn4312_1280x853_1.jpg

dscn4316_1280x853.jpg

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést, ha tetszett kérlek jelezd egy lájkkal és találkozunk legközelebb! 

-Ölelés!

-KittiKém-

Címkék: lookbook