Készülj el velem! - Nyári kiadás

Sziasztok! Ma ismét egy készülj el velem bejegyzéssel készültem nektek, ezúttal nyári kiadásban! Tartsatok velem!

image1_2_1.jpeg

Outfit

Egy olyan darabot választottam, ami a nyári hangulat sugárzása mellett szinte bármilyen alkalomra hordható és egy igen praktikus darab, hiszen, amint hidegebbre fordul az idő egy harisnyával és bokacsizmával (esetleg egy bőrdzsekivel) párosítva máris egy szuper szettet kapunk. Ez egy jó tipp lehet azok számára is, akik a jó idő elteltével nem szívesen mondanak le a nyár fénypontjait képező darabjaikról. A pöttyös mintája egyből megfogott és felidézte bennem az Instagrammon már gyakran látott pöttyös-piros ruhák tömkelegét. Viszont ez csak a mintájában hasonlít arra, a ruha elején található húzása és a szabása miatt számomra kicsit különlegesebb ez a darab.

Az outfittemben a piros szín is fontos szerepet kapott hiszen még a cipőm is ilyen volt. Ezt a darabot egyébként nagyon szeretem, fonott talpa és persze a színe miatt is, ami az egy egyszerű, kissé már unalmas ruha összeállításokba is pikk-pakk színt visz. Azt meg kell hagyni, hogy eleinte többször feltörte a lábam, szóval, aki hasonló cipőt tervez beszerezni az mindenképpen számítson erre a hátulütőjére. De egy-egy alkalomra tökéletes és egy kis plusz magasságot is adhat, ami az alacsonyabb embereknek (mint például én) mindig jól jön.  Annak is nagyon örültem, hogy 35-ös méretben is találtam!

Én ezúttal egy kicsit az elegánsabb vonalat közelítettem meg így egy fehér kistáskával párosítottam, de egy fonott vagy vászontáskával esetleg egy letisztult hátizsákkal is csodásan mutathat. Aki egy lazább végeredményre vágyik annak egy sima fehér vászoncipőt és egy lezser farmerdzsekit ajánlok.

dscn4382.JPG

Frizura

Mint ahogy már egy korábbi bejegyzésemben is említettem, igyekszem a különlegesebb alkalmakat kivéve egyre kevésbé károsítani a fürtjeimet. Ezalatt csak apró dolgokra gondolok, például, hogy nem szárítom meg a hajam, hanem hagyom a friss levegőn megszáradni (ami őszintén szólva nyáron talán még kellemesebb is) valamint nem vasalom stb. De, ami már sosem maradhat el nálam, az a só spay! Ezt hajmosás után, az enyhén még nedves fürtjeimre fújom, majd egy rendetlen kontyba fogom és így alszom. Reggelre, a hajamban tengerparti hullámokkal ébredek így egy kis hajlakkal fixálva a frizurámat már készen is állok a napra. A Balea termékét használom, amihez az igazat megvallva nem fűztem túl nagy reményeket, de kellemesen csalódtam, hiszen fantasztikusan funkciónál, mellesleg a barackos illatát is szeretem.

dscn4384.JPG

Ha csak ráfújom a hajamra, de nem fogom össze, akkor sajnos nem lesz hullámos!

dscn4369_853x1280.jpgViszont miután kibontjuk ezt a végeredményt kaphatjuk!

image1_2_1.jpeg

Smink

Egy Nude sminket készítettem el, mert nyáron a nagy meleg miatt, nem szeretek túl sok terméket viselni. Az elkészítését egy videóban mutatom meg nektek! Amit a KittiKém Facebook oldalon találhattok meg!

Ezeket a termékeket használtam:

dscn4391.JPG

img_3412_5000x3333.jpg

img_3448_5000x3333.jpg

Körmök & Kiegészítők

Nemrég egy gél lakk szettet rendeltem egy led lámpával, hogy házilag el tudjam készíteni a tartós manikűrömet. Ha érdekel Titeket, akkor szívesen írok egy bejegyzést erről, amiben kifejtem a véleményem a csomagról és lépésekben megmutatom a gél lakk elkészítését házilag.

image9.jpeg

Feltűnőbb vagy mintásabb ruhákhoz szeretek egyszerű kiegészítőket választani, ezúttal is így tettem.

dscn4392.JPG

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésem, remélem hogy tetszett, ha igen, akkor kérlek jelezd egy lájkkal, találkozunk legközelebb!

-Ölelés!

-KittiKém-

Címkék: lookbook