Last Minute Karácsonyi Ajándékötletek!

Néhány nap és elérkezik a karácsony! Használd ki az utolsó pillanatokat és kamatoztasd a kreativitásodat! Pár egyszerű és gyorsan elkészíthető diy-ötlettel készültem nektek, amelyek segítségével mosolyt csalhattok szeretteitek arcára! 1513515408398.JPEG

Van olyan családtagod vagy ismerősöd, aki szereti a teát? Annak lehet, hogy nem egy fenyőfa, hanem inkább egy teafa szerez örömöt. Az elkészítése csak pár lépésből áll.

Ezekre lesz szükséged:

  • Kartonlap
  • Tea filterek
  • Ragasztópisztoly vagy más egyéb ragasztó

Csupán annyi a dolgod, hogy úgy tekerd össze a kartonlapod, hogy egy karácsonyfára hasonlító hengert alkosson, majd ezt cellux vagy ragasztó stift segítségével fixáld. Ezt követően ragaszd a teákat lentről felfelé haladva, tetszőleges elrendezéssel egymás fölé, és már el is készültél a teafáddal. Természetesen ezt kissebben is el lehet készíteni 5-6 filterrel, de én úgy gondoltam, hogy felhasználom hozzá az egész csomagot. Érdemes ez előtt érdeklődni, hogy az illetőnek, akinek készítjük mi a kedvenc teája, hogy majd azt rakhassuk rá a kis fájára.

dscn0157.JPG

dscn0161.JPG

Pár egyszerű falapból is sokféle ajándékot, de akár dekorációt is varázsolhatunk.  Fehérre lefestve hóembert rajzolhatunk rá, ami poháralátétnek vagy egy szalaggal még fadísznek is alkalmazható. Vessük be a kreativitásunkat és pár perc alatt csodás ajándékokat kaphatunk. Jó ötlet lehet, ha feketére festjük le a lapokat és egy krétával írunk rá néhány kedves, karácsonyi jókívánságot.

dscn0170.JPG

dscn0169.JPG

dscn0165.JPG

A pillecukrot nemcsak a nyár folyamán fogyaszthatjuk, hanem télen is bátran dobhatjuk a kakaónkba (ami megolvadva egyszerűen isteni, szerintem mindenkinek meg kéne egyszer kóstolnia), vagy naturan némi édességként. Én két féle képpen készítettem el. Egyszer egy ropira szúrtam majd csokiba mártva tortadíszekkel dekoráltam. Ennél a lépésnél választhattok fekete, tej vagy fehér csokit is és akármilyen tetszőleges tortadíszt, cukorpálca darabokat, stb. Akik egy kicsit különlegesebb eredményt szeretnének kapni, azok a fehér csokit egy kis ételszínezékkel beszínezve még rózsaszín, zöld stb. pillecukrokat is kreálhatnak.

dscn0173.JPG

dscn0174_1.JPG

dscn0175.JPG

A második verzióban egy „kakaóparti” (létezik egyáltalán ilyen?) Hozzávalóit töltöttem üvegcsékbe. Pár kekszet, pillecukrot és persze kakaóport. A kekszből célszerű olyat beszerezni, amit szeret az, akinek ajándékozzuk, és be is fér az üvegcsébe. Utolsó lépésben egy vastagabb masni segítségével összekötöttem az üvegcséket, de ha így nem érzed elég stabilnak, akkor a ragasztás is egy megoldás lehet. Ebben a meglepetésben szerintem az a legjobb, hogy az elkészítése közben mi is csipegethetünk kicsit a hozzávalókból (természetesen azokból, amik még nincsenek az üvegben).

dscn0077.JPG

dscn0083.JPG

dscn0089.JPG

A következő finomságot az oreo keksz imádóknak ajánlom. Pár kekszet csokiba mártva majd tortadíszekkel dekorálva szuper nassolnivalókat kaphatunk, amiket egy csatos üvegbe töltve, egy masnival feldobva már el is ajándékozhatunk.

dscn0188.JPG

Adventkor, ha mézeskalácsot sütsz, akkor szaggass ki pár kör formájú mézeskalácsot is, hiszen ezeket picit felturbózva és átlátszó papírba becsomagolva ismét remek ajándékokat kaphatunk. Én ez esetben fehér csokit olvasztottam meg és ezt eloszlattam a mézeskalácson, majd ráhelyeztem egy pillecukrot. Később a hűtőbe helyeztem, amíg megszilárdult. (1-2 perc) Ezt egy kis cukormázzal feldíszítve egy elolvadt emberkét/hóembert kaptam. Ez egy aranyos és egyben találó ajándék lehet azoknak, akik szeretik a mézeskalácsot és a hóembereket. :)

dscn0186.JPG

Van olyan ismerősöd, aki szeret forró fürdőket venni? Akkor lepd meg pár illatos, sajátkészítésű fürdőbombával, amiknek ugyancsak nagyon egyszerű az elkészítése. A receptet ide kattintva találhatod meg.

dscn0144.JPG

Remélem hasznosnak találtad ezt a bejegyzést, és tudtam némi inspirációval szolgálni. Legyen szép napod!

-Ölelés!

-KittiKém-

Címkék: diy