Mi van a táskámban?

Sziasztok! Mivel itt a tavasz, én is előkerestem a kistáskámat, és ma ennek a tartalmát szeretném megosztani veletek. Hogy nálam mi az, amik nem maradhatnak ki a táskámból, miket viszek szívesen magammal.

dscn0558.JPG

Az egyik legfontosabb dolog a táskámban a kézfertőtlenítőm. Ezt majdnem mindenhová magammal hordom, hiszen ki tudja, mikor lehet rá szükség!? Szeretem az illatát, és, hogy a méreténél fogva akárhol elfér, ezáltal igazán praktikus is.

dscn0561.JPG

(Egyébként a telefon és pénztárca, zsebkendő sem maradhat ki a táskámból, de úgy gondoltam ezeket különösebben nem részletezem, hiszen valószínűleg ez mindenkinél így van).

Ha már a praktikusságnál járunk. Mi passzolhat jobban a táskánkba, mint egy mini Deo, amit pontosan erre a célra terveztek! Egy ilyet szerintem mindenkinek érdemes lenne magánál hordania, ugyanis tökéletes a kellemetlen helyzetek megelőzése, orvoslása képpen…

dscn0569.JPG

Szeretek egy mini noteszt, vagy naptárat magamnál tartani. Így, hogy minden apróságot fel tudok írni, biztos lehetek abban, hogy semmit sem felejtek majd el. Egy +pont, hogy az ilyen mini noteszek akárhol elférnek.

dscn0592.JPG

dscn0595.JPG

Ooh! Csekkolni szeretnéd a sminked, + még szívesen megigazítanád a frizurád? Akkor szerezz be egy 2 az 1-ben "fésű tükröt", amivel ez könnyen megvalósítható! Én ezt nagyon szeretem használni, pont amiatt, hogy több célra is alkalmazhatom.

dscn0590.JPG

A kis fésűtükör mellé még pár hajgumit, és csatot is be szoktam dobni, most tavasszal pedig előnyben részesítem ezeket, az akármikor bevethető, kicsit feldobott verzióikat.

dscn0574.JPG

Most, hogy még nem mindig süt hét ágra a nap, az ajkaink is könnyebben kiszáradnak. Én ezért mindig magamnál tartok egy Labellót, ajakápolót, és, hogy egy kicsit ”tavasziasabb” legyek, egy málnás verzióra váltottam. Ez nemcsak, hogy kiválóan hidratálja ajkainkat, hanem még nagyon finom íze is van!

dscn0578.JPG

Az ápolt ajkainknak a tavasszal egy kis csillogás sem árt! Pontosabban egy szájfény. Én a Vandini szájfényét használom, szeretem, hogy könnyen felvihető is igazán tartós! Épp ezért mindig megtalálható a táskámban.

dscn0587.JPG

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést, legyen szép tavaszi napod!

-Ölelés!

-KittiKém-