Hallottál már a fürdőhabokról?

Sziasztok!

Ma a Bilou krémes fürdőhabot fogom tesztelni, ami szerintem nem csak nekem újdonság.

Szóval mivel Németországban jártam úgy gondoltam, hogy ezt a csak ott kapható terméket kénytelen leszek beszerezni, mert vezérelt a kíváncsiság. Hisz én még ilyen terméket sosem próbáltam sőt! hasonlóról sem halottam.Most viszont ha érdekelnek az első benyomásaim róla akkor tarts velem!

Ebből a termékcsaládból egy egész sorozat kapható!Ami 5 termékből áll.

bilou-neue-sorten-bibis-beautypalace_jpg.jpg

Az első áldozat a finom fánk változat!Sok jótékony hatása között szerepel az is, hogy olíva és mandulaolaj gondoskodik a bőr ápolásáról és a krémes hatásról.A termék mellett tanúskodik az is, hogy 100%-ban vegán, nem tartalmaz szilikont,petróleumot és parabénokat, ami ugyancsak nagy előny.Az is tetszik benne, hogy nagyon aranyos a kis üvegcséje és szerintem (remélem...) nem én vagyok az egyetlen aki ilyen cuki dolgokat szívesebben is használ...

De ha már tudjuk, hogy teljes mértékben jót teszünk bőrünknek a használatával akkor talán próbáljuk is ki őket!

blogger-image-1362457983.jpg

bilou-tasty-donut-showerfoam.png

1-dsc_0302.jpg

 

Az utasítás szerint erősen rázzuk fel a palackot majd nyomjuk ki a krémhabot és lágyan oszlassuk el, majd mossuk le.Egyszerű mi?

Igen valóban az, a kijövő habbal együtt csodálatos fánk és rágógumi illat áradt.A hab eloszlatása nagyon könnyű és kellemes volt a bőrömön.Amint lemostam az illatok nem tűntek el.A következő kézmosásig megmaradtak és akkor ismét (a termék használatával) megújultak.A bőröm selymesebb lett és mióta kipróbáltam nem szoktam kézkrémet használni, olyan intenzíven ápol.Szerintem ha nagyon sietsz és már nincs időd bekrémezni száraz kezed, akkor csak mosd meg ezzel és már indulhatsz is.Nemcsak selymes lesz a bőröd hanem még illatos is!

blogger-image-1824500194.jpg

A második termékről sem panaszkodhatok.A neve cseresznyevirág ami szerintem egy találó név az illatát ítélve.Pont, mint a másik, ez is illatfelhőt húz maga után, ami az intenzív cseresznyevirágon kívül még enyhe parfümillatot is áraszt.Ez alaptulajdonságaiban(pl. vegán stb.) nem ,de összetevőiben már különbözik "társától". Mivel Aloe Vera valamint Mandula és Avokádó olaj gondoskodik a gyengéd ápolásról.A használata ugyan arra a technikára alapul.

photogrid_1463043958552.jpg

Nagyon elégedett vagyok és igazat adok azoknak a német youtubosoknak akik ugyanezt mondják a termékről.Egyébként ez a termék is egy német youtubos(Bibis Beauty Palace) "találmánya" aki kifejlesztette és piacra dobta ezt az egzotikus,különleges fürdőhabot.Szerintem nagyon jó munkát végzett!

Köszönöm ha elolvastad találkozunk legközelebb!

Ölelés!

-KittiKém-