Karin Dragos, Lush és Én!

Sziasztok! Talán sokak számára ismerős Karin Dragos neve, aki szorgalmasan vezeti Youtube csatornáját és életmóddal, öltözködéssel és szépségápolással kapcsolatban készít videókat, de megtalálhatunk vlogokat, kérdezz-felelek és sok más izgalmas videót is a csatornáján. Én már régebb óta követem a csatornáját és ez alatt az idő alatt az egyik kedvenc youteberemmé vált.

Pár napja az a csodás dolog történt velem, hogy találkozhattam Karinnal. Ha kíváncsi vagy Karinnal szerzett élményeimre, akkor tarts velem!

img_3848_1.jpg

Amint a találkozó kezdetét vette Karin arról mesélt, hogy melyek a kedvenc Lush termékei (elárulta, hogy a Hóemberes fürdőbomba és a fahéjas, csillag alakú habfürdő tartozik a kedvencei közé), milyeneket próbált, valamint, hogy azok közül melyik a személyes favoritja. Megtudtam, hogy a Lush termékek mindegyike vegán és készítésük során nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy ne tartalmazzanak különféle adalékanyagokat, tartósítószereket. Karin nemrég Londonban járt, ahol személyesen is betekinthetett a termékek készítésével kapcsolatos kulisszák mögé. A beszélgetés során a Lush csapat a termékek frappáns leírásaival kapcsolatban is megosztott velünk egy-két titkot.

Ezek után, amíg Karin fotókat készített, mi kipróbálhattunk pár Lush parfümöt és testpermetet is. De egyéb újdonságok is a kezünk útjába kerültek, mint például a tömb kiszerelésű rúzsok, és ajakradírok. Ezekből még fekete is megtalálható volt!

img_3841.jpg

dscn2816.JPG

dscn2826.JPG

dscn2805.JPG

Ezek után pár kép készítésére is volt lehetőség, és még egy Lush csomagot is kaptunk különféle Lush ínyencségekkel, aminek természetesen mindenki nagyon örült. Én legfőképp a fürdőbombának, mert ezt a fajtát még nem próbáltam, és az illata azonnal megfogott. Az ajakradírra is kíváncsi vagyok, ami nemcsak arról híres, hogy eltávolítja az elhalt hámsejteket és ápolja az ajkakat, hanem még használat után meg is ehető, hiszen cukorból készült! :)

img_3913.jpg

img_3848_1.jpg

dscn2840.JPG

Óriási öröm számomra, hogy lehetőségem volt találkozni Karinnal és, muszáj megemlítenem, hogy véleményem szerint Karin élőben is ugyanolyan gyönyörű, mint a videókban. Nagyon közvetlen, kedves és nyitott volt. Tetszett, hogy minden kérdésemre őszinte választ adott. Ez a pár óra egy olyan szép emlék számomra, hogy sosem fogom elfelejteni!

Mindezen túl, mivel Karin pár személyes kérdésemre is válaszolt, ami már régóta foglalkoztatott vele kapcsolatban, ezért a következő bejegyzésemben a vele készült beszélgetésről is olvashattok!

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést, találkozunk legközelebb!

-Ölelés!

-KittiKém-

Címkék: életmód