Karácsonyi hangulatú asztaldísz!

 Sziasztok! A szentestei megterítésre váró asztalra, vagy az egyre jobban karácsonyi hangulatba tündöklő otthonotokba Kémkedtek, valamilyen gyorsan elkészíthető, egyszerű, de nagyszerű dísz után?

Ha valami hasonló a helyzet, akkor tarts velem!

Ahhoz, hogy a régi őszi asztali dísz, most egy az egyben téli hangulatban tündököljön, csak néhány tetszőleges elemre lesz szükséged. (Én az őszi farönkön használt dekorációkat félretettem, és a ragasztópisztoly miatt lepattogott fehér festék helyét, egyszerűen fehérre, festettem, és már szebb is volt, mint új korában!)

Szerintem érdemes egy ilyen faalapot beszerezni, mert ezt minden évszakra, akár ünnepre tetszőlegesen dekorálhatunk, variálhatunk.

dscn9972.JPG

Ezeket használtam: (ezeket akármilyen általad választott dekorációs kellékkel helyettesítheted)

  •  ragasztó pisztoly
  • fahéj rudak (ezek szerintem, a karácsonyt szimbolizálják, pont ezért választottam őket)
  • piros bogyók
  • fenyőág (én ebből igazit használtam, a későbbi csodás illatok érdekében)
  • szalagok, esetleg csipke
  • mini gömbdíszek

dscn9952.JPG

Először a szalagokból készítettem egy mini füzért, (akárcsak az őszi díszen, azzal a különbséggel, hogy most a karácsony színeit használtam.) Ennek csak annyi a titka, hogy megtervezzük, hogy miként helyezkedjenek el a szalagok a füzéren, majd pár egyszerű hurkolással rögzítjük rajta. Befejezésül, még lecsíptem az aljukat a szebb végeredmény elérése érdekében és közéjük, pár mini gömböt is elhelyeztem.

dscn9961.JPG

Azzal folytattam a procedúrát, hogy tetszőlegesen elhelyeztem, a fahéj rudakat, és ragasztó pisztollyal rögzítettem őket. Majd úgy gondoltam, hogy a rönk két oldalára, valamilyen friss, téli kertre utalót teszek, így kerültek egyik oldalára a mini díszekkel kombinált bogyók. A másikra pedig csillag alakzatban felragasztott fenyőágak, és rájuk két fagömb, hogy egy kis rusztikus hatást is felvigyünk a koszorúra, díszre.

dscn9962.JPG

dscn9964.JPGAz összes lépés után napra késznek nyilvánítottam a díszt és egy tetszőleges helyre is helyeztem, szerintem akár a szentesetei asztalon is szuperül jól mutat.Sőt! Egy igazi hangulatteremtő dísznek is nyilvánítható!
dscn9972.JPG

Remélem tetszett  a bejegyzés, és esetleg kipróbáljátok a dekorációt?! Legyen szép napotok! :)

Ölelés!

-KittiKém-

Címkék: diy