Vissza a Suliba Haul

Sziasztok! Iskolakezdéskor mindig szükséges beszerezni néhány tankelléket. Úgy gondoltam, hogy ma az általam beszerzetteket osztom meg veletek. Tartsatok velem!

dscn2293.jpg

Gyakran előfordult velem, hogy az órákon kapott lapokat egyszerűen már nem tudtam hova tenni, és mindig a tankönyveimbe, összehajtva tároltam őket. Ezzel magában semmi gond nem lenne, csak az év végére már annyi lappal rendelkeztem, hogy, amint megemeltem a könyvem a lapok záporesőként landoltak a földön.  Úgy gondoltam, hogy ezt pár mappával könnyen orvosolhatom, amelyek simán elférnek a táskámban. Ezekkel az aranyos mintákkal szereztem be őket, hiszen az ilyen apróságok engem mindig jó kedvre derítenek.

dscn2071.JPG

A ceruzák szükségességét nem kívánom részletezni, mert szerintem mindenki tisztában van vele. Ezekből is beszereztem párat.

dscn2072.JPG

A különböző filcek, kiemelők nekem sokat segítenek a tanulásban, és emellett szerintem tökéletesen feldobjál az egyszínű, unalmas lapokat. Idén, mivel úgy szeretem a pastel színeket, ezért ebben a változatban szerezte be őket.

dscn2081.JPG

dscn2082.JPG

Pár szótár, és füzet sem maradhatott el. Én a szótáraknál, valamilyen oknál fogva a mini változatokat részesítem előnyben. Talán, mert olyan aranyosak, és kicsik. A virágos füzeteken pedig inspirálónak tartottam a szöveget.

dscn2078.JPG

dscn2089.JPG

Egy keményebb borítós füzet sem maradhatott el nálam. Én nagyon kedvelem ezt a fajtát, (már van belőle egy Paris-os változatom is, amit tavaly szereztem be), mert cserélgethető a belseje. Ami szerintem igazán praktikus, hiszen így több tantárgy során is alkalmazhatjuk, valamint saját magunk állíthatjuk össze, hogy milyen fajta „füzetbelsőket” tartalmazzon, ami szerintem megint csak egy pluszpont.

A mandalás füzet pedig az összes közül a kedvencem. Ha unatkozok, vagy csak színezni van kedvem, akármikor előkapom és már kreatív hangulatba is csöppenek. +A színezés stressz levezető hatású, szóval esetleg egy fontosabb dolgozat előtt vagy inkább után is célszerű lehet.

dscn2088.JPG

Pár mintás notesz mindig jól jöhet, a random gondolatok lejegyzése érdekében. Ezt a kettőt azért választottam, mert méretüknél fogva, szinte akárhol elférnek, és nagyon aranyosnak találtam a mintájukat is.

dscn2079.JPG

A jegyzetlapok, mini tanulókártyák számomra nagymértékben megkönnyítik a tanulást. Idén neon színben kerültek a kosaramba. Szerintem ezek kellőképpen ki fogják emelni, a rájuk írt tudnivalókat, és nagy hasznomra lesznek.

dscn2281.JPG

Ezt a mini ceruza szettet, ami ceruzákból, radírból és egy faragóból áll, egyszerűen nem hagyhattam a polcon. Nagyon tetszik a színe, és már alig várom, hogy használhassam.

dscn2282.JPG

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést, találkozunk legközelebb!

-Ölelés!

-KittiKém-

Címkék: haul