Vissza a suliba,Németország Haul

Közeledik a suliidő és ezért be is szereztem pár dolgot.Ma ezeket mutatom be.Ha érdekel tarts velem!

A  Müllerben járva pár dolgot nem volt szívem ott hagyni!Ez a bejegyzés ezekről fog szólni.

Mivel a sulira,dolgozatokra szeretek jegyzetelek, ezért szerintem érdemes ha pár ilyet is beszerzek.Mellesleg még nagyon aranyosan is néznek ki!

img_3846.JPG

Mivel a  tanuláshoz, mint említettem nekem nagyon fontos a jegyzetelés, ezért pár jegyzettömb is a kosaramba találta magát.

img_3855.JPG

Semmit nem szeretnél elfelejteni? Akkor egy leckefüzet vagy naptár igen hasznos lehet.

Én az a típus vagyok aki mindent felír, ezért ez számomra egy "nélkülözhetetlen" dolog.

Nagy választék volt a kemény támlájú sőt az egyszerű változatból is, nekem ez került a kezem útjába:

img_3850.JPG

Post-it kártyák? -Jöhetnek!

Mindig hasznukat lehet venni,főleg ha ilyen aranyosan néznek ki!

img_3847.JPG

img_3856.JPG

Most majd lassan (sajnos) következnek a beadandó dolgozatok,vizsgák stb. és olyankor ha írásban vétünk valami hibát, el kell egy kis segítség.Erre vannak a hibajavítók amit ilyen mini változatban szereztem be, hogy szükség esetén használhassam.Könnyen elfér a tolltartónkban vagy bárhol.

img_3906.JPG

Aki egy kicsit is szeret kézműveskedni annak érdemes egy ilyen tömböt beszerezni amiben sokféle mintájú és színű lap található.

img_3853.JPG

Remélem nem vagyok egyedül azzal, hogy már most készülök az év(szerintem) legjobb időszakára.A karácsonyra!

Tudom, kicsit furcsa, de aki úgy van, mint én, hogy nagyon izgatott a karácsonyi dekorálás,sütögetés,minden fényekbe öltöztetése és az ajándékkészítés miatt, az talán megérti, hogy miért is szereztem be egy ilyen dolgot nyár közepén!?

img_3849.JPG

Na igen, ezt talán csak azok tudják értékelni akik hozzám hasonlóan, karácsony lázban égnek és tudják, hogy az ilyen fajta madzagok, csomagolás kiegészítők kincset érnek!

Vészhelyzet!Na erre találták ki ezt a mini deo-t, hogy az ilyen esetekben segítsen.Mindenhol elfér csak annyi a dolgod, hogy bedobod a táskádba és már le is mondhatsz a kellemetlen helyzetekről!

img_3859.JPG

img_3848.JPG

A következőről nincs mit mondani,egyértelmű.

img_3905.JPG

A Tedibe azaz 1 euro boltba is betévedtünk, ami arról híres, hogy random dolgokat találsz mindenhol.

Az első ilyen dolog egy Amerikai pillecukor.Ne kérdezzétek!Nem tudom.Talán azért, mert ilyet nem gyakran látok a boltokban.De az íze...Mennyei...

img_3852.JPG

Ha már a finomságoknál járunk,akkor hát a sok német youtubeos-sal együtt nekem is ki kellett próbálnom a dobozkába zárt cukorvattát.

img_3843.JPG

Meglepően finom volt, akárcsak az igazi!Ha valahol megláttok egy ilyet, mindenféle képen kóstoljátok meg!

A Tedi a random dolgokat beleértve lakberendezési dolgokat is árul.Ebből egy asztaldekorációt szereztünk be.

img_3858.JPG

Köszönöm, ha elolvastad találkozunk legközelebb!

-KittiKém-

Címkék: életmód