Kihagyhatatlan tavaszi teendők, kellékek!

Sziasztok! Mivel itt a tavasz, úgy gondoltam, hogy van pár termék, amit az évszak eljötténél fogva érdemes előkeresni, esetleg beszerezni. + Ehhez társul pár olyan alapteendő, ami szerintem tavasszal semmi féle képen sem maradhat el! Ha kíváncsi vagy, akkor tarts velem!

  • 1.

Most, hogy kinyílnak a virágok, kibújnak a hóvirágok, miért is ne kombináljuk őket frizuránkba?! Épp ezért, szerintem csodás kellék lehet egy virág hajpánt, ami a tükörbe nézvén feldobja a hangulatunkat, és persze a frizuránkat is. Egy ilyet akármikor sajátkezüleg is elkészíthetünk, pár virág és egy hajpánt jelenlétében.

3ih5gn-l.jpg

  • 2.

Mivel ilyen szépen süt a nap, és a virágzó fáknál fogva mindent, mintha rózsaszín köd borítana. A rózsaszín árnyalatait pedig, nemcsak a természetben, de akár magunkon is könnyen csodálhatunk. Például egy szemhéjpúder formájában. Én a Blogger palettámban megtalálható visszafogott színek mellett, nagyon szeretem a Maybelline Color Tatooit viselni. Hiszen szerintem, ezek akármilyen összejövetelre tökéletesen megállják a helyüket. Most pedig, a tavasz elérkeztével, mégiscsak egy tavaszi árnyalat az alkalomhoz illő, pontosabban a 65-Pink Gold árnyalat. Ez alatt egy nagyon pigmentált, könnyen felvihető szemfestékre kell gondolni, ami a színénél fogva, tökéletes választás lehet ebben az évszakban.

dscn0426.JPG

dscn0428.JPG

  • 3.

Virágok mindenhol! Remélem, nem vagyok egyedül, azzal, hogy az év e részében én mindenhol virágokra vágyom. Ezért elő is vettem, az egyik kedvenc noteszem, természetesen virág mintával. Erre nem találok más szavakat, az aranyoson, és tavasziason kívül. Szerintem ilyenkor, mindenkinek elő kéne keresnie, az ehhez hasonló (akár pöttyös, csíkos, virágos) tavaszi noteszeket, képeslapokat stb., amik őt inspirálják, amit szívesen használ.

0a3045dd42fcb0ed2291814c2b3bf1bb.jpg

2016-new-small-font-b-picture-b-font-album-case-photo-album-font-b-book-b.jpg

  • 4 .Hátterek!

Igen! Jöhetnek a motiváló, jó kedvre derítő tavaszi háttérképek. Mi más, ha ez nem dobja fel a kedvünket? (Legalábbis ez nálam mindenképpen így van).83b06e226928cab3c6a226a102cc7c2e_awesome-flower-backgrounds-pics-of-flower-backgrounds_2560-1600.jpeg

flower-backgrounds-desktop-wallpaper.jpg

  • 5. Bye-bye téli cuccok!

A melegebb idők eljövetelével, szerintem fontos, hogy a rénszarvasos ágyhuzatunkat, ruháinkat tavaszi darabokra cseréljük. Bevallom, nekem, mint a karácsony megszállottjának, nem könnyű feladat elrakni, a kedvenc karácsonyi pulcsiijaimat, mamuszaimat, de hát, ha az időjárás a meleg mamuszok ellen dolgozik, akkor sajnos meg kell tennem ezt a lépést!
17eb757cecba9a1ee1f81d7842965041.jpg

3935e3a00b8b6cd6934e31dc8255a262.jpg

  • 6. Illatok!

A virágok illatának hangsúlyozására, mi lehet jobb, mint egy isteni illatú parfüm? Nálam, az örök klasszikus a La Rive Quenn Life parfümje, aminek, szerelembe estem isteni illatával. Sőt! Ha használata után garantáltan egy illatfelhőben fogsz „lebegni”.

dscn0379.JPG

  • 7. Kerékpár!

Tavasszal, Hozd elő a kerékpárodat, és tekerj pár kőrt a napsütésben, nemcsak az immunrendszeredre, hanem a közérzetedre is jótékony hatással lesz! (esetleg motiváld, egy út közben elejtett fagyival, magad erre a tettre)

 

e5e7d35144539d3fe38fca2c20b29860.jpeg

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést, remélem tetszett, találkozunk legközelebb!

-Ölelés!

-KittiKém-

Címkék: életmód