Tavaszi Vintage Rose paletta tesztelése!

Sziasztok! Most, hogy közeledik a tavasz, valamilyen tavaszi színeket, árnyalatokat tartalmazó paletta után „Kémkedtem”. Ekkor rátaláltam erre a visszafogott, ám gyönyörű tavaszi, meleg árnyalatokat tartalmazó palettára. Amit nem máshogy hívnak, mint Vintage Rose eye palette az essencetől. Most pedig hosszas tesztelés után (hogy biztosan 100%-ig kipróbáljam) szeretném veletek megosztani, az ezzel kapcsolatos véleményemet. Ha kíváncsi vagy, hogy tényleg jó-e ez a termék? Vagy esetleg ebből a termékcsaládból néztél ki magadnak egy palettát, esetleg még nem hallottál róla, akkor minden féle képen tarts velem!

dscn0030_1.JPG

dscn0399.JPG

Először is kezdjük a paletta kinézeténél. Engem elsőként ez fogott meg, hiszen nagyon megtetszett a csajos, ám praktikus kialakítása. Majd persze, amikor a tartalmát fedeztem fel, akkor máris elkapott a kíváncsiság, hogy ez a termék csak szimplán jól néz ki, vagy hasznosak, jók is benne a szemhéjpúderek? Erre a kérdésre már az első használatakor tudtam válaszolni...

A festékek nagyon pigmentáltak és szépen eldolgozhatók. Nagyon tetszik, hogy tartalmaz „natúrabb” természetes színeket is, amik akár az iskolai hétköznapokra is alkalmazatóak, de egy összejövetelre, ünneplésre is kiválóan használhatjuk szemhéjpúdereit. Az egyik kedvencem benne, hogy tartalmaz egy ”tus szekciót”, ami annyit jelent, hogy egy mini ferde fejű ecset és a hozzá tartozó szemfesték segítségével, könnyedén meghúzhatjuk a tusvonalunkat. Én ebbe még teljesen kezdő vagyok, de ez segítségével, könnyedén tudom gyakorolni a „tushúzás művészetét”. A színeit kombinálva gyönyörű sminkeket állíthatunk össze, valamint, mint mondtam tavaszra igazán alkalmasnak tartom, hiszen rózsaszín, vanília (azaz tipikus tavaszi) árnyalatokkal büszkélkedhet.

dscn0388.JPG

dscn0392.JPG

dscn0412.JPG

dscn0398.JPG

Én idáig nagyon meg vagyok vele elégedve, és úgy gondolom, nagy hasznát fogom venni a tavaszi, nyári hónapok során, ha neked is megtetszett, esetleg valamilyen új színekre vágysz a tavasz alkalmával, akkor ajánlom a kipróbálását. Köszönöm, hogy elolvastad, találkozunk legközelebb!

-Ölelés

-KittiKém-