#2 Lush teszt!

Sziasztok! Karácsonyra kaptam egy Lush dobozt, amiről azt érdemes tudni, hogy több különböző terméket tartalmaz. Én mindegyiket alaposan leteszteltem, és kipróbáltam. Előre elárulom, hogy a csomag jókívánsága (All the Best-minden jót) beteljesült, a most következő termékekkel! Ha kíváncsi vagy rájuk, esetleg te is tervezed a beszerzésüket, akkor minden féle képen tarts velem!

all_the_best_hero_web.jpg

Radi..Radi..Radírozz! Nem, nem őrültem meg, csak bevezettem a most következő, első áldozatot, a szerintem már általatok is ismert, Rub Rub Rub schrubot. Egy olyan nem mindennapi termékről van szó, ami az ásványi anyagokon kívül, még tengeri sót is tartalmaz. (mint tudjuk, a különböző sók remekül eltávolítják az elhalt hámsejteket, na de ha az a só még tengeri is...!) Használatánál a bevezető utasítást kell alkalmazni, ahhoz, hogy hatásosan megszabaduljunk az ezer éve elhalt hámsejtektől és ez által kicsit frissebbnek, üdébbnek érezzük magunkat. Ez természetesen nem is árt a tavasz közeledtével :)... Amit fontosnak érzek kiemelni a termék kapcsán az a mennyei illata! Ha magába a tároló dobozkában érezzük az illatot, az gyakorlatilag semminek sem számít, ahhoz képest, mint amit a radírozás közben vált ki! Én személy szerint egy tenger mellett fekvő citrom/narancsligetbe "utaztam" a használata közben, hiszen a tengeri só egyértelműen a tengerre emlékeztet, ne is beszélve a termékben lévő más illatokról, amik pedig egy isteni mediterrán, trópusi vidékre. Ha ez még nem lenne elég, akkor a termék nemcsak, hogy eltávolítja az elhalt hámsejteket, hanem mimózával és más értékes olajokkal táplálja az immár friss, felszínre kerülő bőrünket. Szerintem mindenkinek érdemes kipróbálnia!!! (Psszt! A Lushban lehet mini kiszerelésben termékeket kérni, hogy magunk is letesztelhessük őket, és megbizonyosodhassunk arról, hogy a termék valóban jó-e, nekünk miként válik be.)

rub-rub-rub-1.jpg

Tavasz, virágok, napsütés... Mi kell még? A most következő mennyei rózsafelhőt árasztó termék, sem panaszkodhat jótékony hatásai felől. De mielőtt kitérnénk erre, meg kell kérdeznem, hogy Ti próbáltatok-e már olyan testápoló termékeket, amelyeket közvetlen a fürdés közben használatosak. Mert én még nem... Lehet, hogy kissé lemaradtam a korral, és ezért furcsállom (furcsálltam) azt, hogy fürdés közben is lehet testápolót használni, de amikor alkalmam lett arra, hogy magam is kipróbáljam, akkor szembesülnöm kellett azzal a ténnyel, hogy abszolút nem elképzelhetetlen, sőt talán hatékonyabb is, ha így használjuk a terméket. Hiszen a fürdés közben a gőztől kissé megnyílnak a pórusaink, és ha ezt az alkalmat kihasználjuk arra, hogy bevessünk egy kiválóan tápláló testkondicionálót, tápláljuk  bőrünket, akkor már érthető miért varázsolja a termék azt baba popsival megegyező mennyei puhává és élettelivé. Hiszen a megnyílt pórusainkon keresztül könnyebben eléri a termék bőrünk alsóbb rétegeit, és meg is ragadja a lehetőséget, hogy lágyítsa és táplálja azt különböző  a termékben található vajak segítségével... De ne aggódjunk az illóolajok miatt, hiszen azok is bőven kiváltják hatásukat, méghozzá az imént említett rózsafelhő formájában!

ro_s_argan_by_lush.jpg

Na és hogyha már a fürdés is szóba került, akkor ez kapcsán már csak egy termék hiányzik igazán, a jó öreg tusfürdő! Tusfürdőből, egy nagyon aranyos mini kiszerelésű The Olive Branch nevezetű tusfürdőt tettem próbára. Nevéhez hűen (fair trade) olívaolajat és bergamott olajakat  tartalmaz, ezáltal intenzíven ápolja és regenerálja bőrünket (és így, hogy még téli hónapokat írunk, ez annyira nem is árt! Szerintem a többi termékkel együtt ez is kitűnik csodás illatával, hiszen szőlőlevelek és hozzáadott mandarin tükrözik a mediterrán reggelek kellemes hangulatát, boldogságát, és persze illatát . (Az ember ismét úgy érzi magát a használata közben, mintha egy mandarin ültetvény környékezné). Azoknak 100%-ig ajánlom, akik szeretnek reggel fürödni, hiszen ezzel a termékkel garantáltan felfrissülve, hidratáltan vághatnak neki az új napnak. (És a fürdőszobájukban is pompás illatfelhő árasztja majd el).

10.png

lush-the-olive-brunch-shower.jpg

A kis csomagomban már csak egy termék nem kapott szót, méghozzá a mézmámorként emlegetett Honey I Washed The Kids szappan, aminek a mézes-karamellás illatát a neve is igazolja, az őt tartalmazó termékekkel együtt. Hiszen angol mézzel és édes naranccsal készült. Úgy érzem felesleges kiemelnem a csodás illatát, hiszen szerintem már mindenki kikövetkeztette, a többi termék alapján... :). Én személy szerint nem fürdésre, hanem kézmosásra szeretem használni, hiszen, erre a célra tökéletesnek tartom!


842.jpg

Remélem a bejegyzéssel tudtam némi ötletet adni, köszönöm, hogy elolvastad, ha tetszett, akkor ide kattintva elolvashatod a Lush teszt első részét is!

Legyen szép napod!

-Ölelés!

-KittiKém-