Mini karácsonyfa készítése!

Sziasztok!A várva várt december elérkeztével valamilyen karácsonyi, téli hangulatú dekoráció után nyomozol, ami feldobja a szobád, asztalod?

Ha igen akkor nagyon jó helyen jársz, mert ma egy mini karácsonyi dekoráció elkészítését osztom meg veletek!

Ha kíváncsi vagy akkor tarts velem!

Amire szükséged lesz:

  • toboz(ok) amik passzolnak a cserepekbe
  • egyszerű mini cserép
  • zöld, fehér vagy akár piros festék(te döntesz!)
  • tetszőleges szalag, anyagcsík vagy akár csipke
  • ecset
  • esetleg ragasztópisztoly

A használt dekorációs kellékeket természetesen, mással is helyettesítheted én ezeket választottam...

dscn9832.JPG

dscn9836.JPG

Első lépésként fesd a tobozok pikkelyleveleit zöldre, hogy majd kisebb fenyőkre emlékeztessenek.

A mini cserepeket akár "natúran" is hagyhatod. Én viszont az egyiket pirosra, míg a másikat fehérre festettem. Ezek szerintem, jól feldobható színek, mivel különféle szalagokkal, csipke csíkokkal csodásan mutatnak.

dscn9842.JPG

Ha a zöldre festett tobozod teljesen megszáradt, akkor már csak egy kis havat kell rá varázsolni! Ennek csak annyi a titka, hogy egy ecset és fehér festék segítségével, vidd fel a "havat" a tobozra és már el is készültél a mini fenyőddel!

dscn9859.JPG

Végül, de nem utolsó sorban, csak annyi a dolgod. hogy kicsit felturbózod a mini cserepeket és már mehetnek is az asztalra, polcra vagy ahová csak szeretnéd!

Ebben az esetben én az egyiket egy egyszerű csipke csíkkal, míg a másikat egy kockás szalaggal és egy mini dísszel dekoráltam.

(A háttérben a kis karácsonyi mécses is látszik, amit szerintem érdemes ez mellé elkészíteni, mert csodásan mutatnak együtt!)

dscn9869.JPG

Remélem tetszett a bejegyzés, és tudtam némi dekorációs ötlettel szolgálni. Legyen szép napotok!

Ölelés!

-KittiKém-

Címkék: diy