Karácsonyi hangulatú mécses

Sziasztok!

Ti is annyira várjátok már a karácsonyt, mint Én?

Ha igen, akkor tartsatok velem, hiszen az idő olyan turbógyorsasággal telik, hogy pillanatok alatt el is érkezik a várva várt ünnep a karácsony.

Ennek jegyében, hogy kellőképpen felkészüljünk az érkezésére ma pár hangulatos, "karácsonyváró" mécses elkészítését mutatom meg nektek!

dscn9735.JPG

  • Amire szükséged lehet:
  • (ezeket ízlésed, kedved szerint variálhatod, vagy helyettesítheted más dekorációs objektumokkal is)
  • mécsesek, befőttes üvegek
  • csipke csíkok
  • szalagok
  • ragasztó pisztoly
  • mini tobozok, gömbök
  • esetleg műhó

dscn9616.JPG

Az első mécseshez csupán tetszőleges szalagokra és mini dekor gömbökre, tobozokra lesz szükséged. A szalagot én a mécses nyakára kötve hasznosítottam. Az is sokat dobhat az egészen, hogyha egy vastagabb csipke csíkot, ragasztó pisztoly segítségével egyszerűen a mécses felületére rögzítesz.

dscn9711.JPG

Ezután, még nyugodt szívvel turbózhatsz rajta kicsit, például egy-két mini tobozzal vagy, számodra színpatikus kiegészítőkkel.

dscn9746_1.JPG

dscn9766.JPG

A második mécses elkészítéséhez csak minimális kellék szükséges. A minimális szó keretén belül én most egy szalagra, mini gömbökre és egy csipke csíkra gondolok. Elkészítése során csak annyi a dolgod, hogy az általad kiválasztott szalagot a mécsesre rögzíted és nyakát tetszőleges módon dekorálod. Ebben az esetben én egy vékony csipke csík és egy pici karácsonyfadísz mellett döntöttem.

dscn9751.JPG

A következő mécses igazán ékes, hiszen egy hóemberhez hasonlít. Szóval, aki szereti a havat annak ez biztosan elnyeri majd a tetszését. Az elkészítése igazán egyszerű, mert pár pomponon és szalagon kívül másra nincs is hozzá szükség.

Első lépésként én egy "keresztmetszetet" kreáltam a szalag két végéből a mécses nyakán( ezzel megalkotva a hóemberünk sálját). 

dscn9718_1.JPG

Az egészet pár pomponnal és egy mini dísszel ékesítettem. Majd kis műhóval zárva "megépítettem" a hóembert.

dscn9777.JPG

Az első és a hozzá nagyban hasonlító (most következő) mécses között annyi a különbség, hogy az utóbbi egy tipikus karácsonyi "fonállal" van megkoronázva, ami szerintem egy kis karácsonyi extrával is szolgál.

dscn9753.JPG

Az összes mécses együtt:

dscn9735.JPG

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést, remélem tudtam némi inspirációval szolgálni!Találkozunk legközelebb!

Legyen szép napotok!

-KittiKém-

Címkék: diy