Hagymafesztivál Esslingen

Egyik nap az a szerencse ért, hogy megnézhettem az Esslingeni hagymafesztivált, ahol a jellegzetes hagymatorta kapható!

Nagy kíváncsisággal indultunk el.

Először csak kirakodó kis piacocskák voltak ahol mindenféle jellegzetes gyümölcs és zöldség kapható volt, meg is kóstoltuk az ottani áfonyát és be kell valljam sokkal jobb,finomabb, mint amit Magyarországon lehet kapni.

Amikor megérkeztünk a fesztiválra megcsodálhattuk a sok jellegzetes régi német házat amit, úgy építettek, hogy látszanak a falon belüli gerendák.

Később ebédeltünk én Curry Wurst-ot ettem, mert azt itthon már nem tudok.Hiszen az egy tipikus német étel virslihez hasonló kolbásszal,kechuppal,majonézzel,curryporral.

Az előbb említett hagymatortát is megkóstoltam ami számításaim ellenére igazán finom volt.Sós de krémes de egyben egzotikus.

Később még a gyönyörű épületeket csodálva sétáltunk egyet, majd nyaltunk egy fagyit Esslingen legjobb fagyizójában az Eiscafé La Torrében ahol a fagyi egyszerűen isteni.Ha egyszer erre jártok mindenképp egyetek itt egyet.

Következzenek is a képek:

zwiebelfest-esslingen.jpg

img_3831.JPG

img_3833.JPG

img_3834.JPG

Curry Wurst, érdemes megkóstolni

thumb_600.jpg

A jellegzetes hagymatorta

zwiebelkuchen.jpeg

A legjobb fagyi amit valaha ettem

img_3835.JPG

Remélem tetszettek a képek, találkozunk legközelebb.

Címkék: travel