Őszi Lookbook - 2017

Sziasztok! Ősz alkalmából, úgy gondoltam, hogy megosztom veletek a kedvenc őszi ruha összeállításaimat egy őszi Lookbook formájában. Tartsatok velem!

dscn2610.JPGKezdjük is!

dscn2561.JPGdscn2562.JPG

Az első összeállításban egyből előbukkan a legnagyobb őszi kedvencem: A bőrkabát. Szerintem egy viszonylag egyszerű összeállításhoz (ami ebben az esetben egy boyfriend farmer és egy szürke pulcsi) is tud egyféle pluszt adni, ami máris érdekesebbé és összetettebbé teszi az outfittünket. Ezt az összeállítást azok számára ajánlanám, akik szeretnek kényelmesen öltözködni, esetleg késésben vannak, ám mégis ütősen szeretnének nekivágni a napnak!

dscn2565.JPG

A második összeállításban inkább elegánsabb oldalról közelítettem meg a dolgot egy laza csavarral, amit ismét a boyfriend farmer biztosított.  Alapjáraton egy egész egyszerű outfitről van szó, hiszen csak egy alapdarabból és egy farmerből áll, ám ehhez egyszerűsége miatt csodásan passzolnak a feltűnőbb darabok. Mint például ez a világos színű műszőrme mellény, ami nemcsak puha és meleg, de egy tökéletes kiegészítő őszre, valamint a világos színű nyakláncról sem szabad megfeledkezni, ami egy kis pluszt varázsol a cappuccino színű hosszú ujjúhoz. Cipőnek egy kényelmesebb változat mellett döntöttem, ami nem más, mint egy fehér tornacipő, de tökéletesen el tudom képzelni ezt az összeállítást egy barna, esetleg fekete bokacsizmával is.

(persze, aki szeretné egy fekete bőrdzsekivel is párosíthatja ezt az összeállítást)

dscn2571.JPG

dscn2610.JPGA most következő outfit a személyes kedvencem, hiszen egy különlegesebb bőrdzsekit tartalmaz. Itt egy egyszerű fekete vállpólót párosítottam egy sötétebb magasított derekú farmerrel és egy bokacsizmával. Ha már szóba jött a magasított derekú farmer, akkor muszáj megemlítenem, hogy mennyire kényelmes és, hogy milyen sokrétűen kombinálható, hiszen szinte bármelyik alapdarabbal szuperül mutat. A blúzomat egy feltűnőbb, ám szerintem nagyon szép nyaklánccal dobtam fel, de szerettem volna egy kis színt is vinni az összeállításomba, hogy egy őszi beütést kaphasson. Ezért választottam ezt a mustársárga színű bőrdzsekit, amibe szinte „beleszerettem”. :)  Véleményem szerint teljes mértékben őszi hangulatot sugároz, valamint jól kombinálható, kell ennél jobb kombó?

dscn2606.JPG

dscn2605.JPG

Egy egyszerű outfittet nemcsak kabátokkal, hanem egyéb kiegészítőkkel is csodásan feldobhatunk, párosíthatunk. Ilyen például ez a magában igencsak egyszerű és szerintem kicsit unalmas fehér blúz és farmer duó is. Ám, hogyha picit körülnézünk a szekrényünkben (vagy anyukánk szekrényében :) ) és bevetjük, a kreativitásunkat pikk-pakk feldobhatunk egy látszólag unalmas összeállítást. Én ez esetben a jól bevált bőrdzsekihez folyamodtam és egy meleg rózsaszínes árnyalatú kötött sállal párosítottam, ami garantáltan jól jön a hideg őszi reggeleken.


dscn2629.JPG

Az ősz kezdetén Ti is biztosan őszire cserélitek a nyári ruhákat. Előkerülnek a kötött pulcsik, hosszú ujjúk és persze a kockás ingek is. (legalábbis az én esetemben) Erre a kockás ruhára tavaly ősz végén bukkantam rá, ám akkor már nem volt nagyon alkalmam hordani, ám most, hogy újra előkerült, előszeretettel viselem egy kényelmes leggingsszel és bokacsizmával kombinálva. Kiegészítő képpen egy rose gold színű karperecet választottam, ami véleményem szerint egy szép, elegáns fuvallatot ad az összeállításnak.

dscn2640.JPG

Végül, de nem utolsó sorban pedig nem hagyhattam ki a bőrkabátom unokatestvérét sem, ami nem más, mint egy bőr nadrág. Ezt egy inggel variálva hordhatjuk egy elegánsabb szettben is vagy egy egyszerű lógós blúzzal, azt betűrve esetleg egy bőrdzsekivel kombinálva lazábban is. Szerintem érdemes egy ilyet beszerezni, mert még biztosan jó szolgálatot tesz.

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést, remélem sikerült némi inspirációval szolgálnom. Találkozunk legközelebb!

-Ölelés!

-KittiKém-

Címkék: lookbook