3 Nyári Finomság

Sziasztok! Az évnek ezen részén, azaz nyáron (természetesen a karácsony mellett) én nagyon edés szájú tudok lenni, és mindig szívesen fogyasztok valamilyen édes finomságot. Ma 3 ilyennel készültem nektek, amelyek szerintem a meleg nyári délutánokon tökéletesen hűsítenek, és véleményem szerint nagyon finomak is!

rgdgdg.jpg

1. Finomság- Joghurtos kekszpohár

 Amire szügséged lesz:

  • Egy pohár
  • Valamilyen tetszőleges ízesítésű keksz
  • Görög joghurt (Választhatsz másmilyen joghurtot is, vagy fagyit!)
  • Esetleg gyümölcsök, vagy gyümölcslekvár (Én egyébként nutellával is tökéletesen el tudom képzelni)
  • Dió, mandula, mogyoró díszítésnek

Kezd azzal, hogy finoman nagyobb farabokra töröd a kekszet, majd a pohár aljára rétegezed egy kanál segítségével. Erre kanalazd a joghurtot, majd ismételd meg a kekszes lépést. Ha ezzel elkészültél már csak a lekvár és a díszítés hiányzik és készen is vagy. Jó étvágyat!

dscn1816.JPG

dscn1817.JPG

dscn1822.JPG

dscn1823.JPG

dscn1828.JPG

2. Finomság- Fagylalt szendvics

Hozzávalók:

  • Fagylalt
  • Tortadísz
  • Tetszőleges keksz

Fontos: Ha papírpohárban található fagyit veszel, akkor arra is figyelj, hogy, amikor felszeletelnéd (mindjárt beszúrok egy képet, hogy mire is gondolok), akkor olyan méretű kekszeket használj, amikre ráfér a fagyi lap. Mivel én erre csak azután jöttem rá, hogy levágtam egy fagyi lapot, és az természetesen nem passzolt a nála kisebb kekszre, úgy folytattam, hogy egy kanál segítségével helyeztem tetszőleges mennyiségű fagyit a kekszekre.

bwypnl7icaeingz.jpg

Már gyakorlatilag el is árultam a fagyi szendvics menetét. Csupán annyit kell tenned, hogy párba rendezed a kekszeket, és egy kis fagyit teszel közéjük. Ha szeretnéd, akkor a fagyit tortadísszel is díszítheted, és már készen is vagy. Szerintem ezt a finomságot érdemes a szabadban elfogyasztani, mert garantáltan nyári hangulatot szerezhetsz vele.

dscn1160.JPG

dscn1153.JPG

dscn1165.JPG

dscn1168.JPG

dscn1173.JPG

3. Finomság- Görögdinnyés Smoothie

Hozzávalók:

  • Görögdinnye
  • Almalé
  • Jégkockák

Szerintem a három közül ez a legegyszerűbb. Nem kell mást tenned csak a dinnyét a turmixgépbe helyezned. Erre önts még egy kis almalét (persze választhatsz másmilyen folyadékot is, amilyet te szívesen fogyasztassz) és egyszerűen turmixold össze, esetleg dobj bele néhány jégkockát, és már készen is vagy! Egyszerű, nem igaz?

dscn1759.JPGdscn1775.JPG

dscn1782.JPG

 Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést, találkozunk legközelebb!

-Ölelés!

-KittiKém-

Címkék: életmód