Romantikus Nyári Lookbook!

Sziasztok! Ahogy a lazább Nyári Lookbookban is említettem, most következik a romantikusabb verzió is. Ezek az összeállítások szerintem egy kerti parti, nyári randevú vagy csak simán a hétköznapok során is viselhetőek.

A nyáron nagy divattá vált csíkos váll pólókat én sem hagyhatom ki! Gyakran fehér magasított derekú nadrággal és fehér szandállal hordom. De egy fekete rövid gatyával is nagyszerűen el tudom képzelni. Vagy akár egy farmerrel a hidegebb napokon, szerintem tökéletesen megállja a helyét, és mindenképp érdemes egyet beszerezni.

dscn1277.JPG

dscn1285k.jpg

dscn1284k.jpg

Nálam nemcsak tavasszal, de nyáron sem maradhatnak el a virágos darabok. Annyi különbséggel, hogy nyáron egy virágfüzérrel is társítok a szettjeimhez. Szerintem annyira szuper, hogy egy virágfüzér mennyire fel tudja dobni a megjelenésünket, és egy +pont, hogy akár magunk is készíthetünk egyet!

dscn1614k.jpg

A romperek igazi nyári darabok! Egy meleg nyári napom kellőképp lenge, kényelmes és csinos is egyben. A fürdőruha fölött is fantasztikusan megállja  a helyét, de a hétköznapi viselet során is könnyedén mosolyt csalhat az arcunkra, ha egy olyan darabot választunk, amelynek mintáját szépnek, inspirálónak találjuk.

dscn1592k.jpg

dscn1591k.jpg

Ha egy elegánsabb helyre vagyunk hivatalosak, vagy szeretnénk egy kis csavart vinni a hétköznapi öltözködésünkbe, akkor válasszuk a nyári egybe ruhákat. Én ezúttal egy lenge, fehér csipkés ruhát választottam, ami egy fehér saruval és egy gyöngyös fülbevalóval, számomra maga a tökély.

dscn1511k.jpg

dscn1515k.jpg

dscn1514k.jpgNyár, napsütés, rózsák! Lehet, hogy ezzel én egyedül vagyok így, de engem mindig jó kedvre derítenek a virágok. Épp ezért választottam egy rózsás egybe ruhát, ami véleményem szerint akármilyen alkalomra megfelelő lehet. Egy mozizás, fagyizás, kerti parti, de akár egy kirándulás alkalmából is, ebből kifolyólag egy nagyon praktikus darabnak tartom.

dscn1597k.jpg

dscn1607k.jpg

dscn1601k.jpg

Remélem tetszett a bejegyzés, és sikerült némi inspirációval szolgálnom, találkozunk legközelebb!

-Ölelés!

-KittiKém-

 

Címkék: lookbook