Nyári Lookbook!

Sziasztok!  Nyár alkalmából úgy gondoltam, hogy összegyűjtöm nektek azokat a ruha összeállításokat, amiket nyáron előszeretettel viselek. Most inkább a lazább oldalról közelítettem meg a dolgot, hiszen nyáron az a mottóm: "Csak lazán, mint a kazán!" 

dscn1664j.jpg

Az első ruha összeállításban egy magasított nyakú ujjatlan felsőt párosítottam egy magasított derekú rövidnadrággal. Nagyon szeretem ezt a felsőt, mert egyszerűsége miatt jól feldobható különféle kiegészítőkkel. Én ezúttal egy rose gold színű órával és egy gyöngyös saruval variáltam. Véleményem szerint egy nude vagy fehér színű saru csodákra képes, hiszen csaknem minden ruhadarabhoz tökéletesen passzol. Egyébként nyáron én nagyrészt magasított derekú rövidnadrágokban "élek", mert rettentően kényelmesek, és emellett még nagy divattá is váltak az utóbbi időben. Én az alapszínekben szereztem be őket, mert így jóformán az összes felsőmhöz passzolnak.

dscn1573.JPG

dscn1577k.jpgA következő outfittem is hasonlóan a magasított derekú farmer és a magasított nyakú póló kombó volt, ezúttal kicsit sűrűbb, több mintával. Mivel ez a felső egyben has póló is, ezért mindenképpen egy magasított derekú nadrágot választottam, mert szerintem így sokkal előnyösebben mutat, mint például egy csípőnadrággal. Sok minta esetén szerintem egy-egy szín kiragadásával érhetünk el letisztult végeredményt. Én erre törekedvén egy pastel kék színű táskával állítottam össze, ami nemcsak, hogy jól mutat, de színe miatt be is aranyozza a napom.
dscn1586ku.jpg

dscn1586k.jpg

dscn1583k.jpgCsíkok, minták jöhettek! Most egy fekete, piros és kék csíkos trikót választottam, aminek óriási előnye, hogy nem sülünk meg benne, főleg a nyári kánikulák idején. Ezt azért szeretem, mert egy fekete, fehér vagy akár farmer színű rövidnadrággal is remekül mutat, és kedvünk szerint variálhatjuk. De akinek van színes rövidnadrágja, az az ilyen pólókat bátran hordja velük, mert így kétségtelen, hogy egy csúcs összeállítást kap.

dscn1626k.jpg

Az alapdarabok, nemcsak az egész év során, de szerintem nyáron is elmaradhatatlanok! Ha alapdarabokat hordunk, az az óriási előny tárul elénk, hogy szinte akármilyen, általunk választott kiegészítővel csodás outfitteket kaphatunk. Én most egy három nyakláncból álló rose gold ékszert viselek. Ha szeretnénk némi színt vinni az szettünkbe, akkor nyugodt szívvel válasszunk színesebb, bonyolultabb kiegészítőket, és ennél a pontnál szerintem csaknem akármi szóba jöhet, egy színes masni, saru, táska, csak engedjük szabadjára a fantáziánkat, és már kezdődhet is az alkotás!dscn1640k.jpg

dscn1633k.jpg

dscn1645k.jpg

Végül pedig egy lazább stílusú szett összeállítására törekedtem. Egy fehér, alul kicsit rojtos rövidnadrágot viselek, egy teljesen egyszerű fekete rövid ujjúval. Hogy kicsit feldobjam az összképet egy chokert és egy inget használtam. Az inget egyszerűen csak a derekamra kötöttem. Ez szerintem némi színt visz, az amúgy alapdarabokból álló outfitbe.

dscn1647k.jpg

dscn1664j.jpg

dscn1673k.jpgRemélem tetszett a bejegyzés, és, hogy tudtam némi inspirációval szolgálni. Ha a te stílusod nem a lazább, hanem inkább a romantikus irányba húzódik, akkor ne aggódj, hamarosan az is következik!

Addig is szép nyarat!

-Ölelés!

-KittiKém-

Címkék: lookbook