Áprilisi kedvencek!

Sziasztok! Most, hogy már májust írunk, úgy gondoltam, hogy összeszedem nektek az április során rendszeresen használt, kedvenc termékeimet, "kellékeimet". Tartsatok velem!

dscn0962.JPG

Áprilisban a dm-ben járva rátaláltam egy limitált kiadású (Bahamas Dream nevezetű) isteni illatú "terméksorozatra". Ez egy testpermet, egy tusfürdő, és egy testápoló triója. Kókusz és frangipáni (igazából ez előtt még sosem hallottam erről a virágról, de most legalább az bebizonyosodott számomra, hogy isteni az illata!) illatú, valamint ígéretét betartva a Karib-tenger és kókuszpálmák varázslatos világát és illatát juttatja el hozzánk. Ezeket igaz, hogy csak a hónap végéhez közelítve szereztem be, de egyből akkora kedvenceimmé váltak, hogy napi rendszerességgel használom őket. Mindenkinek ajánlom ezek közül akárcsak az egyik beszerzését is, én például ezekkel készülök a nyárra. :)

dscn0926.JPG

Ebben a hónapban úgynevezett "márványmániám" volt. Ez most lehet, hogy furcsán hangzik, de csak annyit kell elképzelni, hogy a márvány minta többször megjelent a beszerzett termékeken. Mint például ezen a kis szetten, ami egy fogkefe és szappantartóból áll. (ezeket egyébként a Jyskben lehet beszerezni). A mintájukról órákig tudnék áradozni, valamint szerintem igazán praktikusak, hiszen jól feldobják a fürdőszobánk hangulatát.

dscn0921.JPG

Nagyon imádtam ebben a hónapban az általam "rádiókábel hajguminak" nevezett hajgumikat. Ezek nemcsak, hogy jól mutatnak a hajban és feldobják azt, hanem még rengeteg frizurához is kiválóan passzolnak. Én több színben is beszereztem őket, mert miért is ne?

dscn1000.JPG

Az ajaktermékeket illetően nálam idáig az ajakápoló termékek és esetleg a szájfények jöhettek szóba, de most úgy gondoltam, hogy kicsit kilépek a komfort zónámból és jobban letesztelem a már régebben a birtokaimban tudott essence rúzst. Ez alatt egy világos rózsaszín rúzsra kell gondolni. Ezt én úgy szoktam viselni, hogy miután felvittem az ajkaimra, pár ütögető mozdulattal "megszelídítem" a rúzst, így egy korallos nude árnyalatot kapva, ami akár a mindennapok során is viselhető.

dscn0954.JPG

dscn0957.JPG

Mint említettem a márvány többször is megjelent a hónap során. Áprilisban előszeretettel használtam a márvány mintájú füzetemet a különböző "to do" listák írásának céljából.

dscn0949.JPG

Az írás említésével szeretnék a színezésre áttérni. Nagyon megszerettem a még régebben kapott mandalaszínezőm használatát. Azt tartják, hogy a színezés kikapcsoló jellegű. Rám ez teljes mértékben igaz. Én előszeretettel használom, és másoknak is ajánlom. Lehet, hogy nem mindenkinél válik be, de egy próbát szerintem megér. Nektek is van egy színezőtök? Írjátok meg kommentben!

dscn0946.JPG

dscn0945.JPG

Én már gőzerővel készülök a nyárra, épp ezért nem hagyhattam ez a csodás bronzosítót a polcon. Ez gyakorlatilag egy bronzosító púder, ami számomra nagyon ígéretesnek hangzik, mert akkor a T-zónára is alkalmazható. És nekem pont ez a terület alkalmas az olajosodásra. Ebben a hónapban rendszeresen tesztelgettem és nagyon elégedett vagyok. Ad egy kis színt a reggelente csaknem falfehér arcomnak, épp ezért egy nagy kedvencemmé vált.

tzone.jpg

dscn0935_1.JPG

A következő termék már kicsit fogyóban van, mert már olyan régóta a kedvencem. Ez a pirosító egy kis egészséges pírt ad az almácskáknak, valamint az arcnak, ami szerintem így tavasszal nem is árt. (Ezt már lehet, hogy ismeritek, mert az éves kedvenceim közt is szerepelt.)

dscn0937.JPG

Oda vagyok a húsvétra kapott polaroid kamerámért, mert szerintem annyira csúcs, hogy egyből a kép elkészítése után kinyomtatja azt. Nekem egy fehér változatom van, de úgy tudom, hogy több színben is kapható.

dscn0944.JPG

dscn0938.JPG

dscn1007.JPG

Nagyon megszerettem a Szépség és a Szörnyeteg zenéjét Ariana Gradétől és John Legendtől, szerintem csodás. (Szerintem a film is szuper lett Emma Watson főszereplésében. Ti láttátok már a filmet?)

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Ha van kedved, akkor írd meg kommentben, hogy neked mi/mik voltak ebben a hónapban a kedven?!

-Ölelés

-KittiKém-