Éves kedvencek!

 Sziasztok!

Ti miket imádtatok az év során? Én a most következő termékeket.Ha kíváncsi vagy kérlek tarts velem!

Egy jó könyv sosem hiányozhat!Dobd be a táskádba és amikor ki nyitod máris jobb kedved lesz, hiszen ez Zoella új könyve az Online Girl ami egyben vicces de romantikus is, minden korosztálynak bátran ajánlom.

img_0626_szerkesztve_1.JPG

 A nyár az a hónap amikor abszolút szabadon engedhetjük a fantáziánkat....

A körömlakkok világában, mert egyrészt sokféle színt kombinálhatunk másrészt több időnk van az ilyen dolgokra.

Az első egy alap szín, méghozzá az essence the gel nail polish fehér lakkja amit szerintem jól kitudunk használni hiszen mindenhez illik.

A második egy visszafogott csillogó rózsaszín szín ami ugyanúgy, mint az előző mindenhez megy.Ez a Miss sporty clubbing color 1 minute quick dry lakkja.

Az első pici(amúgy mindkettő nagyon olcsó de jó minőségű) egy szép sötétrózsaszín szín metalikus beütéssel.Ez a Rival de Loop Express colour 09-es fuchsia pearl árnyalata.Jól mutat.

Az utolsó egy sötét lila gél lakk A Rival de Loop express colour 08-as violetta árnyalatban.

img_2913.JPG

 

Egy visszafogott pirosító is mindig jól jön hiszen a nyáronszerintem nyugodtan kiemelhetjük az almácskáinkat.Erre én az essence silky touch pirosítóját használom ami egy szép  kis rózsaszín tónust ad az arcunknak.

img_2909_1.JPG

A pirosító mellé még 3 ajaktermék következik  méghozzá egy enyhe rózsaszínes fényű szájfény.A Rimmeltől az oh my Gloss.Ezzel akár a rúzst is fénylőbbé tehetjük...méghozzá az essencce egy rúzsát a longlasting lipstick love me 13-as árnyalat,ami bármihez illik és egy szép színt ad az ajkaknak.De ha ezeket viseljük meglehet, hogy kiszárítják a szánkat amire egy EOS ajakbalzsamot ajánlok,én a mentás verzíót használom, amit sweet mintnek hívnak és aki szereti az extrább ajakbalzsamokat azoknak ajánlom, mert miután felteszed el kezd bizseregni a szád.Én nagyon szeretem napi szinten használom és szerintem érdemes kipróbálni.

img_2911_1.JPG

img_2907_1.JPG

Ha már az arcbőrünknél tartunk akkor következzen egy méregtelenítő arcpakolás a pattanások ellen a Lushtól ami nem más, mint a Brazened Honey friss arcpakolás.Ami segít a pattanások ellen és egy kis frissítést is ad, hogy minél éberebbek legyünk az nap.

A frissesség fokozása érdekében egy jó kis fürdő sosem maradhat el.Ennek a feldobására tökéletes választás egy fürdőbomba, méghozzá a Lushtól. Aminek a képét már az első képen láthattátok.

Utolsóként pedig, hogy egy kis jó illat se maradjon el...egy parfümmel készültem, méghozzá a La Rive Queen life parfümével, ami nagyon tartós és viszonylag jó áron beszerezhető.Ugye nyáron fontos is, hogy figyeljünk az izzadás gátlásra és ha nincs nálunk dezodor akkor ez egy jó alternatíva lehet.

img_2906_1.JPG

 Remélem tetszett ez a bejegyzés legközelebb találkozunk.

Legyen szép napotok!

-KittiKém-