Tavaszi Lookbook-KittiKém

Sziasztok! Mivel már márciust írunk, és egyre jobb az idő, elő is kerestem a gardrób mélyéről a kedvenc tavaszi ruhadarabjaimat. Arra gondoltam, hogy ezeket némi inspiráció képp megosztanám veletek. Ha kíváncsi vagy, akkor tarts velem!

Az első összeállítás egy laza farmer pulcsi kombó. Ezt, azért szeretem nagyon, mert egyrészt a jeggings (farmer és egyben leggings, ki hallott már ilyet? Én is nemrég tudtam meg, hogy ezt így hívják!) Nagyon kényelmes, valamint színe miatt akármihez csodásan passzol. A pulcsi hossza, mint látni, egy kicsit rövidebb a megszokottnál, de ezt ellensúlyozza az, hogy a jeggings magasított derekú. Épp ezért, szerintem jól passzolnak egymáshoz. A pulcsi piros színe nálam egy + pont, mert hát mégis csak tavasz alkalmából vinnünk kell némi színta szürke hétköznapokba!

dscn0438.JPG

dscn0439.JPG

Nézzétek, ezt a mini laptopot a testvérem készítette nekem karácsonyra!

dscn0458.JPG

A második összeállítás, egy tökéletes választás lehet tavasszal, hiszen ilyenkor a virágoké a főszerep! Emiatt választottam én is egy virágokkal díszített rövid ujjút. Ez akármilyen színű nadrághoz passzol, és ráadásul farmer vagy bomber dzsekivel, is nagyszerűen kombinálható. Ehhez fantasztikusan néznek ki a kiegészítők pl. mini gyűrűk, karkötők stb. Én most egy egyszerű, de nagyszerű fehér órát választottam erre a célra.

img_7392.JPG

img_7390.JPG

Igen! Tavasz van, azaz jöhetnek a jó öreg bőrdzsekik! Szerintem egy fekete bőrdzseki csodákra képes! Akármit feldobhatunk vele. A nemrég ismét divatba jött terepmintás ingekkel, rövid ujjú felsőkkel és egy egyszerű farmerrel  szenzációsan nézhetnek ki! Ehhez, nyugodtan viseljünk színben passzoló sálakat, kiegészítőket, hiszen azok sosem ártanak!

dscn0495.JPG

dscn0500.JPG

dscn0499.JPG

A pasztellszínek jöhetnek! Tavasszal, én nagyon szeretek pasztell színeket viselni (pl. pasztell sárgát, rózsaszínt, kéket). Talán erre visszavezethető az, hogy egy ilyen színekből álló, blúzt viselek. Mostanában, imádok bőrnadrágot hordani, mert szerintem a legtöbb felsőhöz roppant mód illik. Úgy véltem ehhez a blúzhoz is jól megállja a helyét.

img_7393.JPG

img_7396.JPG

img_7401.JPG

Az utolsó összeállításban pedig, a mostanában nagy kedvencemmé vált gallér sem maradhatott el. Úgy gondolom, hogy egy galléros blúz vagy felső akármivel elegánsan mutathat, főleg ha ráveszünk egy pulcsit, és kikandikál a gallérunk alóla. Ma egy bőrgatyával variáltam, de szerintem akármilyen farmerrel előnyösen mutat.

dscn0537.JPG

img_7402.JPG

img_7403.JPG

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést, remélem tudtam némi ötlettel szolgálni, találkozunk legközelebb!

-Ölelés!

-Kittikém-

Címkék: lookbook