Vissza a suliba, szerzemények!

Itt az iskola!Ez okot ad arra, hogy beszerezzünk egy-két dolgot ami szükséges lehet.Ma ezeket fogom bemutatni, amiket én szereztem be és szerintem fontosak lehetnek...

A beszerzési listát a füzetek vezették, mert ezekből volt a legtöbbre szükség.Úgy gondoltam, hogy idén több féle mintájút használok ezért e szerint válogattam.school_supplies.jpg

Elsőként pár nagyalakú, spirálos füzet találta a kosaramban magát.Mivel én bal kezes vagyok lehet, hogy egy kisebb kihívás lesz ezekbe írni, de mivel annyira megtetszettek ezért nem bánom.(Elfogadom a kihívást!)

 img_4196.JPG

A színes ceruzák alapnak számítanak az én tolltartómban.

school_supplies2.jpg

A baglyos füzetekből szerintem sosem elég!Nagyon aranyosak és egy uncsi óra közben is mosolyt csalnak az arcunkra.Legalábbis az enyémre!
img_4198.JPG

A következő 4 füzetről elmondhatom, hogy már most a kedvenceimnek tekintem őket, mert szerintem mind rohadt jól néz ki!De mégis a macaronos viszi a prímet, nektek melyik tetszik a legjobban?

img_4204.JPG

Az egyik bejegyzésemben már írtam arról, hogy milyen fontosak és hasznosak lehetnek a kis post-it lapocskák.Ezért ebből is szükségem volt párra.

img_4214.JPG

Mivel én oda vagyok a szép színekkel való jegyzetelésért ezért pár színes filcet sem hagyhattam a polcon.Ezekben azt szeretem, hogy ugyanabban a színben vékony és vastag filc is akad, ami megkönnyíti a részlet dús jegyzetelést!

img_4208.JPG

img_4210.JPG

Ha már az írásnál tartunk akkor nyilván pár jól fogó, "kényelmesen" a kezünkbe illő toll sem maradhat el.Nekem a tollaknál úgy szól az "értékelés", hogy minél vékonyabban fog, annál jobb, mert én azokkal tudok legszebben írni.

A javításra még egy piros és egy többfunkciós tollat szereztem be.Ez egyszerre 4 tollat tartalmaz, azaz szerintem nagyon praktikus.Akinek nem kell színeseket használni, ő csak egy ilyet bedob a táskájába és már le is tudta az íráshoz való szükségleteit.A színe szerintem egy plusz pont!

img_4226.JPGAz írás tovább gondolása képen pedig pár ceruza és egy "giga" nagy radír is jól jön.Én azért szeretem a nagyobb radírokat, mert a méretük miatt a táska aljáról is sokkal könnyebb elő halászni őket.

img_4228.JPG

végül de nem utolsó sorban pedig az óriás méretű radír "kollekció" bővítése képen pedig egy nagy de annál aranyosabb radír hasznát veszem majd, ami az óriási hibákra lett kitalálva.

img_4213.JPG

Remélem tetszett ez a bejegyzés, találkozunk legközelebb!

Ölelés!

-KittiKém-

Címkék: életmód