Hogyan készülj el gyorsabban reggel?

Mindig sokáig tart a reggeli készülődés de nem tudod, hogy javíthatnál a "menetidődön"?

Ha ez rád igaz akkor tarts velem, mert 5 ötletet mondok a gyorsabb elkészülésre

1.tipp:

Készítsd már este el a reggelid, hogy reggel ezt az időt is megspórold.Egy ilyen go-to reggelit én is sokszor el szoktam készíteni,nagyon gyors és finom.

2.tipp:

Készítsd ki előre a ruhád amit másnap viselni fogsz, hogy azzal se menjen másnap az idő és csak annyi legyen a dolgod, hogy felkapod!

109826_640.jpg

3.tipp:

Azokat a bevált termékeket és dolgokat (pl. fésű,arckrém,smink) mind előre készítsd ki és talán a is megoldás ha mindet egy neszeszerben tartod a szépítkező asztalon vagy a fürdőszobában.Szerintem az a legjobb megoldás ha reggel nem használunk sok terméket, mint pl. bőrradír stb. hanem ezeket a nap végére tartogatjuk.Találjuk meg azt a bevált rutint ami a leggyorsabb számunkra és ahhoz tartsuk magunkat.Én például reggelente csak egy arckrémet és tonikot használok és ezzel le is tudom a bőrápolást.

britton-loves-may-favourites-beauty-lifestylse-nourish-skin-face-shimmer-anastasia-brow-wiz-mychelle-skincare-greenday-spotify-hair-oil-1.jpg

4.tipp

A táskánkat pl. az lehet rendes táska vagy iskola táska azt már másnap este érdemes bepakolni.Szóval azokat a dolgokat amikre a következő nap folyamán szükségünk lesz azt ne másnap keressük elő a fiók aljáról...

original.jpg

5.tipp:

A felkelés az nekem mindig egy nagy akadály, mert reggelente még szívesen feküdnék órákat az ágyban, de szerintem ezzel nem vagyok egyedül...Sokszor beállítom a vekkert de aztán csak felülök kinyomom aztán visszafekszek és alszok tovább.Hát, igen ez a legrosszabb mód arra, hogy kipattanjunk az ágyból, ezért is mostanában azt szoktam alkalmazni, hogy 5 percenkénti riasztásokat állítok be és az ágytól jó messze rakom a telefonom, hogy fel kelljen kelnem ahhoz, hogy leállítsam.

10803755_357831_d489a560b352375036eb3f1814b8e249_wm.jpg

6. tipp:

Hideg víz!

Egy frissítő arcmosás mindig jól jöhet!Segít, hogy gyorsabban "magadhoz" térj álmaid után, mert frissítő hatásokkal rendelkezik és a bőrünknek is jót tesz!

Szóval sose feledd egy hideg vizes mindig jöhet!

facewash.jpg

Remélem hasznosnak találtátok a tippjeim!

Találkozunk legközelebb!

Címkék: életmód, tippek