Tangle Teezer teszt

Szerintem már sokan hallottatok a fésűről ami állítólag csodákat tesz a hajjal,de az valóban így van?

És megéri-e az árát vagy sem?

Most kiderítjük

Ez a fésű állítólag sok mindenben különbözik a hagyományosoktól...

De miben is?

Én az enyémet a kék-rózsaszín változatot interneten rendeltem és már fél éve a birtokaimban tudhatom, szóvalvolt időm kipróbálni.


dscn9396_1.JPG

dscn9395_1.JPG

Ahogy a képen is látni volóban eltér ahétköznapi megszokott változatoktóll, mert a hosszabb és rövidebb sörtéi sorosan váltakoznak és műanyagból vannak.Ennek tudható be az, hogy csodának nevezik amit művel a hajban lévő csomókkal.

Talán ezért állítja a feltalálója Shaun P. ,hogy a fésűdet váltsd le ne az életstílusodat!

Használata nagyon kényelmes, mert szó szerint a kezünkre tervezték hiszen különleges formája tökéletesen passzol bele.

 

dscn9398_1.JPG

Én nagyon elégedett vagyok vele, gyorsan és fájdalommentesen ki tudom vele fésülni a hajam, vizesen és szárazon is.Érdemes beszerezni, mert sokkal jobb a sima bolti fésűknél amik legtöbb esetben nem bánnak el ilyen jól a gubancokkal...

Mindig ezt a fésűt szoktam használni legutóbb az otthoni hajmaszk használata után is.

Remélem tudtam néhányotoknak segíteni a véleményemmel, legközelebb találkozunk :)

Kitti