Fali Képfüzér

Szeretnél valamilyen szuper dekorációt a szobádba?

Készítsd el velem egy egyszerű, de nagyszerű fali képfüzért, ami nem vesz igénybe több időt, mint 5 perc, és a legjobb benne, hogy évszakosan változtathatod, valamint  a saját stílusodat és hangulatodat is belecsempészheted! Tarts velem!

dscn9354.JPG

Amire szükséged lesz: (a legtöbbet otthon megtalálod)

  • képek
  • kicsi facsipeszek
  • valamilyen fonál, zsinór vagy akár szalag (erre csíptetjük majd a képeket)
  • 4 rajzszög

Első lépésben menj fel az internetre és keress olyan képeket, amelyek inspirálnak, de akár a családi fotóalbumból is kivehetsz párat, ha azok kedvesebbek neked. Te döntesz!

Párat, amelyekre az én választásom esett, fel is töltök ide, ha szeretnétek letölteni! Imádom őket, mert eszembe juttatják a tengert, a nyarat és a szép pillanatokat, amikért érdemes dolgozni, ezáltal motiválnak a hétköznapokon. Én nagyrészt a We Heart It-en találtam rájuk! A Dm-nél hívattam elő őket méghozzá online, így spórolni is tudtam egy kicsit. A folyamat igazán egyszerű volt, regisztráció után a saját mappámba tallóztam be a kiválasztott képeket. (A képekből a 10x15-ök mellett állapodtam meg.)

A falamra kimértem a zsinórból a szükséges hosszúságot, majd a végén két-két rajzszöggel rögzítettem őket. Erre kerültek a mini csipeszekkel a szebbnél szebb képek.

img_3118_1.JPG

 

img_3116_1.JPG

dscn9355_1.JPG

dscn9350.JPG

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést, remélem hasznosnak találtad!

-Ölelés!

-KittiKém-

 

Címkék: diy