Németország Haul

Sziasztok!

Nemrég az a szerencse ért, hogy Németországban járhattam, és onnan pár terméket, érdekes dolgot is magammal hozhattam. Ha érdekel, milyen termékek kerültek a kosaramba, akkor tarts velem!

dscn2231.JPG

 A bolt, amelyiket igazán meg szerettem volna látogatni, az az 1 Eurós bolt volt, hiszen itt minden csak 1 Euró. A dolgok zöme innen származik, hiszen itt egyes dolgokat olcsóbban be tudtam szerezni, mint Magyarországon.

Itt egy szép pastel kék színű festékre bukkantam, aminek valamilyen diy-projekt során még nagy hasznát fogom venni.

dscn2073.JPG

A következő szerzeményemet úgy indokolom, hogy ezzel készülök az őszre, ami nem más, mint egy pöttyös esernyő. Az esernyőknek néha sokkalom az árát, de ez most csak 300 Ft volt, így szerintem tökéletesen megérte.

dscn2083.JPG

Pár mini csipeszt és pompont is a kosaramban landolt. Ezeknek a festékhez hasonlóan a diy-projektekben fogom alkalmazni.

dscn2077.JPG

Valamilyen édesség beszerzéséről sem maradhattam le, így egy dobozos mentossal tértem haza. Ilyen kiszerelésben még nem láttam, és gondoltam, hogy egy kis nasi azért sosem árt.

dscn2085.JPG

Nagy örömömre, végre a kezeim közt tudhatok egy mini pillecukor csomagot, amiket majd a kakaómba fogok szórni télen. Ilyet a keresőkörútjaim dacára, még sehol sem találtam, de szerencsére most elérkezett ennek az ideje is. :)

Olyan édesnek találtam ezeket a matricákat, hogy nem hagyhattam őket a polcon.

dscn2084_1.JPG

Egy mini kézkrém mindig praktikus, hiszen akármikor előkaphatjuk, amikor csak szükségünk van rá, és mellesleg nagyon kevés helyet foglal a táskánkban.

dscn2076.JPG

Tudom, hogy még korai, de én ezzel a kis csomagoló szettel készülök a karácsonyra…

dscn2074.JPG

Pár szépségterméket is bezsebeltem. Az egyik, a kedvenc szárazsamponom volt, amit sajnos Magyarországon nem árulnak. Ennek imádom az illatát, a textúráját és persze a termék csomagolását is.

dscn2254.JPG

A suli kezdésére, két termék került a kosaramba, az egyik az egy színezett hidratáló krém, a másik pedig egy pastel rózsaszín essie körömlakk volt, ami szerintem tökéletesen megállja a helyét a hétköznapok során is. (+ ki szerettem volna próbálni egy terméket ettől a márkától).

dscn2014.JPG

dscn2059.JPG

A Bilou termékek ugyancsak egyedül Németországban kaphatóak, és mivel én annyira imádom őket, ezért nem hagyhattam ki a legújabb Bilou fejlemények beszerzését.

dscn2212.JPG

Köszönöm, hogy elolvastad, remélem tetszett a bejegyzés, találkozunk legközelebb!

-Ölelés!

-KittiKém-

Címkék: haul