25 Tény rólam!

Sziasztok! Hogy egy kicsit jobban megismerhessük egymást, összegyűjtöttem nektek 25 tényt magamról.

img_3229.jpg

  1. tény: A kedvenc gyümölcsöm az áfonya, és lehet, hogy nem szép dolog, de nem nagyon szeretek rajta osztozni. Egy doboz nálam kb. 5 percig tart, ami lehet, hogy nem túl előnyös, hiszen azt szokás mondani, hogy ki kell élvezni az ízeket, na de hát annyira finom és olyan gyorsan fogy, akkor…
  2. tény: Van egy háziállatom. A kiskutyám neve Vili, és már 8 éves. Ő egy yorkshire terrier, ebből következik, hogy szó szerint nagyon kicsi, de én így szeretem.
  3. tény: Kiskoromban egyszer igazán rövidre vágattam a hajam, és nagyon hiányoltam a hosszú hajamat, mellesleg sokáig tartott mire újra megnőtt, szóval azóta sosem vágattam le újra rövidre.
  4. tény: Nagyon édesszájú vagyok. Nehezen tudok ellenállni az édességeknek, hiszen olyan isteniek.
  5. tény: A kedvenc filmeim a Dirty Dancing, a Csillagainkban a hiba, és a Holiday (de nagyon szeretem a Grincset és A Kémet is).
  6. tény: A kedvenc ünnepem a karácsony. Mindent szeretek benne. A fényeket, az illatokat, a dekorációkat, a karácsonyi dalokat (és persze a karácsonyi finomságokat). És lehet, hogy néha kicsit túlzásba is esek a karácsonyi szenvedélyemmel, mert már nyár végén elkezdem összeállítani a karácsonyi lejátszási listáimat.
  7. tény: Van egy ikertestvérem, akit úgy hívnak, hogy Gábor. Szerencsére jól megértjük egymást. (és szerintem nagyjából ugyanúgy nézünk ki, azzal a különbséggel, hogy ő fiú én pedig lány vagyok.)
  8. tény: 155, 5 cm vagyok.
  9. tény: 34-35-ös lábam van. (ami annyit jelent, hogy néha a gyerek részlegről kell cipőt vásároljak.)
  10. tény: A bazsarózsa a kedvenc virágom, szerintem gyönyörű.
  11. tény: A kedvenc számom Elvis Presleytől az I can’t help falling in love with you. Véleményem szerint ez egy örök klasszikus.
  12. tény: Nagyon szívesen megtanulnék zongorázni, vagy csellón játszani, mert mindkettő hangszer hangját lenyűgözőnek tartom!
  13. tény: A cini-minis a kedvenc müzlim, majdnem minden reggel ezt reggelizem.
  14. tény: Titokban rajongok Ian Somerhalderért…
  15. tény: A kedvenc sorozataim a Vámpírnaplók, és a Pletykafészek.
  16. tény: A kedvenc ételem a Lasagne, akármikor készen állok rá.
  17. tény: Egy nagyon fázós típus vagyok, és néha ha a helyzet úgy kívánja, akkor bundás zoknit hordok nyáron.
  18. tény: Egy érzékeny ember vagyok. Ha megnézek egy szomorú filmet, képet, bármikor képes vagyok sírni. De ez az örömteli pillanatokra is ugyanígy igaz!
  19. tény: Nagyon szívesen tanulnék meg profin fotózni. Ez a téma nagyon foglalkoztat. Hogy hogyan lehet, minél jobb szögből fotózni, milyen beállítások a fontosak stb.
  20. tény: Már majdnem egy éve vezetem a szépségápolással, foglalkozó blogom. :)
  21. tény: Ha sehová se kell mennem, nincs különösebb programom, akkor főleg melegítőben és kényelmes „mackónadrágban” vagyok. Miért is ne?
  22. tény: Szeretek minden napszakra különböző lejátszási listákat létrehozni. Így ha reggel zenével kezdem a napom, máris jobb kedvre derülök.
  23. tény: Hétvégéken egy igazi „éjjeli bagoly” vagyok, azaz szeretek késő estefelé elkezdeni egy filmet nézni, vagy olvasni.
  24. tény: Ha egy könyv rendkívül tetszik, izgalmas számomra, akkor egyszerűen nem tudom letenni. Néha addig fajul a helyzet, hogy képes vagyok hajnali háromig fennmaradni, hogy kiolvassam az adott könyvet, hogy utána elégedetten, boldogan aludhassak el.
  25. tény: Szeretem a rendet, de előfordul, hogy bomba robban a szobámban… (De ilyenkor igyekszem minél hamarabb „elhárítani a veszélyt”.

25+1. tény: Kedvelem az olyan embereket, akiknek jó humorérzékük van.

25+2. tény: Imádok búvárkodni, számomra csodálatos a felszín alatt lévő világ. (Egyszer még egy halraj is elúszott mellettem. Fantasztikus élmény volt.)

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést, ha van kedved írd meg kommentben, hogy rád ezek közül mi jellemző, vagy, hogy van-e valamilyen kedvenc elfoglaltságod stb.

-Ölelés!

-KittiKém-

Címkék: rólam