Őszi Lookbook

Itt van az ősz, itt van ujra!

Ma azokat a ruha összeállításokat fogom megosztani veletek, amelyek szerintem tökéletesen megállják a helyüket a már hidegebb időjárásban, valamint sokféleképpen variálhatóak, ezáltal mindenki szabadon formálhatja őket saját ízlésére, stílusára.

Az őszi hónapok a hidegebb szellők és színes levelek megérkezte, számomra a pihe-puha pulcsik időszakának eljövetelét is jelentik.

Ahogy hidegebbre fordul az idő, szokásom szerint elő szoktam halászni a kedvenc darabjaimat a fiók aljáról. Azt szeretem bennük a legjobban, hogy amellett, hogy melegen tartanak, olyan kényelmes viseletet biztosítanak, hogy szinte úgy érezzük, reggel ki sem keltünk az ágyból.

img_4644.JPG

img_4636.JPG

img_4640.JPG

img_4639.JPG

Ha megihletnek bennünket a fáról lehulló színes levelek, akkor kapjunk fel gyorsan, egy ehhez hasonló, mintás legginst és egy szempillantás alatt őszi hangulatba csöppenünk. Ezek szerintem a letisztult alapdarabokkal kombinálhatóak a legjobban, meg persze az ősz örök klasszikusává vált fekete bőrdzsekivel.

img_4654.JPG

img_4657.JPG

img_4642.JPG

img_4660.JPG

Az összeállításunkat akár még egy sállal is feldobhatjuk, ami úgy gondolom, hogy igazi őszi kellék!
img_4663.JPG

De ha esetleg szeretném még kicsit felturbózni az "outfittet", abban az esetben azt szoktam tenni, hogy előkeresem a kedvenc nyakláncomat és azzal dobom fel kicsit a szettet. Ez jelen esetben egy három réteges, rose  gold nyaklánc.Ehhez a ruha összeállításhoz bármilyen színű kabát, dzseki nagyszerűen passzol, hiszen alapdarabokról van szó és, mint már megtanultuk, azokhoz minden megy!

img_4675.JPG

img_4676.JPG

img_4682.JPG

img_4691_1.JPG

img_4694.JPG

img_4666.JPG

img_4680_1.JPG

Remélem tudtam pár ötletet adni,találkozunk legközelebb!

Ölelés!

-KittiKém-

Címkék: lookbook